خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

بزودی با مشکل کمبود چوب در کشور روبرو خواهیم شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۸۸۲

با توجه به ضرورت حفظ جنگلها و منابع طبیعی ضرورت دارد تا با رعایت کلیه مسائل ضد عفونی نسبت به واردات چوب برنامه ریزی شود.

در جلسه ای با حضور ربیع فلاح استاندار مازندران، محمد علی باغستانی رئیس سازمان حفظ نباتات کشور و جمعی از مدیران استان در زمینه صادرات مرکبات و واردات چوب به مازندران بحثو تبادل نظر شد و تصمیماتی گرفته شد.

به گزارش ایلنا، در این نشست استاندار مازندران با اشاره به اینکه با ادامه روند کنونی به زودی با مشکل کمبود چوب در کشور روبرو خواهیم شد گفت: ۱۶ درصد صنایع سلولزی کشور در مازندران وجود دارد و با توجه به ضرورت حفظ جنگلها و منابع طبیعی ضرورت دارد تا با رعایت کلیه مسائل ضد عفونی نسبت به واردات چوب برنامه ریزی شود.

وی افزود: مازندران می تواند با کمک سازمان حفظ نباتات کشور هم در زمینه صادرات مرکبات و هم واردات چوب برنامه ریزی نماید.

در این نشست محمد علی باغستانی رئیس سازمان حفظ نباتات کشور ضمن اعلام آمادگی برای ایجاد قرنطینه مناسب خواستار تاسیس مرکز ضدعفونی برای واردات چوب شد و تاکید کرد: در حوزه صادرات گواهی بهداشتی در اسرع وقت صادر خواهد شد و در زمینه واردات چوب نیز با رعایت کلیه مسائل مربوط به ضدعفونی باید اقدام شود.

در این نشست تعدادی از مدیران به بیان دیدگاهها و نظرات خود پرداختند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز