خبرگزاری کار ایران

باحضور قائم مقام وزیرآموزش و پرورش و در خوزستان؛

از ۴۳ معلم نمونه کشوری و استانی تجلیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۳۲۶

دراین مراسم با اهداء هدایا ولوح تقدیراز۲معلم نمونه کشوری و۴۱معلم نمونه استانی تجلیل به عمل آمد.

مراسم تجلیل از ۴۳ معلم نمونهٔ کشوری و استانی، امروز یکشنبه ۱۴ / ۲ / ۹۳ با حضور خلیل الله بابالو قائم مقام وزیر آموزش و پرورش، در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، دراین مراسم که درسالن طلائیه آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز برگزارشد، محمد تقی‌زاده مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان با اشاره به بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری و نامگذاری شعار سال ۹۳از سوی ایشان، گفت: عزم ملی و مدیریت جهادی در حوزه فرهنگ، درگرو شناخت عمیق تعلیم و تربیت می‌باشد و هرچه آموزش و پرورش تغییر و تحوّل و تکامل پیداکند، جامعه نیز پیشرفت و تکامل می‌یابد و اگر این تغییرات صورت گیرد آن وقت جهان هم تغییر پیدا می‌کند.

وی همچنین اظهار نمود: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است و برای علم و دانش ارزش زیادی قائل است و مکتبی است که با خواندن آغاز می‌شود لذا برای درک صحیح از فرهنگ باید ابتدا معلم را درک کنیم و از اینجاست که ریل آموزش و پرورش می‌تواند مواریثملی و فرهنگی ما را از نسلی به نسل دیگر منتقل کند.

تقی‌زاده در ادامه اظهار نمود: وظیفه معلمان فقط آموزش خواندن و نوشتن نیست بلکه با شناخت درست از آموزش و پرورش و فهم عمیق آن، می‌توان به اهداف مطلوب دست یافت وتغییر و تکامل را بوجود آورد.

گفتنی است دراین مراسم با اهداء هدایا و لوح تقدیر از ۲ معلم نمونه کشوری و ۴۱ معلم نمونه استانی تجلیل به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز