خبرگزاری کار ایران

با حضور امیر اسماعیلی صورت گرفت؛

آزمایش موفقیت آمیز انهدام پهپاد کرار با موشک شلمچه

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۱۶۷

سامانه مرصاد یک سامانه موشکی ارتفاع متوسط است که نسبت به نمونه های خارجی خود از توانایی تعقیب بیشتر و بهتر اهداف، قابلیت جنگ الکترونیک و همچنین افزایش برد راداری بر خوردار است و به صورت کاملا بومی در کشور تولید می شود.

آزمایش عملیاتی سامانه ارتفاع متوسط مرصاد با استفاده از موشک ساخت داخل شلمچه با حضور امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) و مسئولین وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد.

به گزارش ایلنا، آزمایش عملیاتی سامانه ارتفاع متوسط مرصاد با استفاده از موشک ساخت داخل شلمچه با حضور امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) و مسئولین وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد.

بنابر این گزارش قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) یکی دیگر از سامانه‌های موشکی ارتفاع متوسط مرصاد که به دست توانمند متخصصین وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، تولید شده است در یکی از یگانهای پدافندی مورد آزمایش عملیاتی قرار گرفت و با استفاده از موشک بومی شلمچه موفق به اصابت قرار دادن یک فروند پهباد کرار شد.

فرمانده قرارگاه پدافند هواییی خاتم الانبیاء(ص) در حاشیه آزمایش این سامانه گفت: سامانه مرصاد یک سامانه موشکی ارتفاع متوسط است که نسبت به نمونه های خارجی خود از توانایی تعقیب بیشتر و بهتر اهداف، قابلیت جنگ الکترونیک و همچنین افزایش برد راداری بر خوردار است و به صورت کاملا بومی در کشور تولید می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز