خبرگزاری کار ایران

پرستو سرمدی:

همسرم کار غیرقانونی نکرده است

کد خبر : ۱۶۴۹۳۲

همسرم کاملا قانونی از کشور خارج شده و برای دیدار فرزندش قانونی به کشور بازگشته ودر طول یک ماه حضور خود در ایران نیز هیچ کار غیر قانونی نکرده است.

پرستو سرمدی خواستار روشن شدن وضعیت همسرش شد.

پرستو سرمدی در گفت‌وگو باخبرنگار ایلنا با ابراز نگرانی از وضعیت همسرش حسین نورانی نژاد گفت: از زمان بازداشت وی تاکنون دو هفته می گذرد و هر چند در زمان بازداشت اعلام شد که وی به بازداشتگاه اوین منتقل خواهد شد اما تاکنون به جز یک بار همسرم با ما تماسی برقرار نکرده است.

وی با اشاره به بیماری آسم همسرش گفت: به دلیل اینکه همسرم مشکل آسم دارد نگران هستم که این بیماری وی تشدید شود.

همسر حسین نورانی نژاد با بیان اینکه در پیگیری های به عمل آمده متوجه شدیم برای همسرم به طور غیابی پرونده ای تشکیل شده است گفت: زمانی که نورانی نژاد در خارج از کشور درحال تحصیل بوده است پرونده اجتماع وتبانی برای وی تشکیل شده است. اگر استناد مقام قضایی به مصاحبه های همسرم با رسانه ها بوده است باید بگویم که نورانی نژاد در این مصاحبه ها همواره به لزوم شرکت در انتخابات تاکید می کرد و حتی در این ارتباط مورد انتقاد برخی نیز قرارگرفته بود. آیا دعوت به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری اجتماع و تبانی علیه نظام است؟

سرمدی دلیل سفر حسین نورانی نژاد به کشور را دیدار باخانواده و پسر پنج ماهه اش عنوان کرد و افزود: همسرم کاملا قانونی از کشور خارج شده و برای دیدار فرزندش قانونی به کشور بازگشته ودر طول یک ماه حضور خود در ایران نیز هیچ کار غیر قانونی نکرده است.

وی گفت: از رئیس جمهور و دولت تدبیر و امید تقاضای رسیدگی به این مسئله را دارم چراکه فکر می کنم اگر بخواهند به فعالیتهای همسرم ایرادی بگیرند تنهامی تواند به حمایتهایی که نورانی نژاد در جهت حمایت از دولت کرده است ایراد بگیرند لذا از رئیس جمهور تقاضا دارم موضوع بازداشت ها را پیگیری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز