خبرگزاری کار ایران

کار رهام بازیکن‌سالاری نیست!

مهمان‌نواز: شانس‌ام برای المپیک به اندازه بقیه است / می‌دانستم سهمیه می‌گیرم

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۸۷۳

با سرمایه‌گذاری روی نسل جدید شنا می‌توانیم به اوج‌گیری شنا کمک کنیم. البته فدراسیون در این زمینه نقش اساسی دارد و امیدوارم حمایت از ملی‌پوشان و اعزام به رویدادهای بین‌المللی تداوم داشته باشند.

ایلنا - شناگر تیم جوانان ایران با بیان اینکه برای شرکت در المپیک نانجینگ به اندازه ۴ شناگر دیگر تیم ملی شانس دارد، تصریح کرد: برای شرکت در المپیک جوانان انگیزه بالایی دارم.

محسن مهمان‌نواز که در ماده ۵۰ متر کرال پشت با قرار گرفتن در رده پنجم مسابقات دبی جواز حضور در المپیک نانجینگ چین را بدست آورد، در گفتگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: برای کسب سهمیه المپیک حدود ۴ هفته در اردوی تیم ملی بودم و پیش از آن زیر نظر مجید مشتاق تمریناتم را در مشهد دنبال می‌کردم.

عضو تیم موج‌های آبی مشهد افزود: مطمئن بودم در مسابقات دبی سهمیه المپیک را کسب می‌کنم چون در مرحله دوم مسابقات لیگ شنا در تهران توانسته بودم با ثبت رکورد ۲۸/۰۷ پایین‌تر از رکورد ورودی المپیک جوانان(۲۷/۸۹) شنا کنم. در مسابقات دبی هم توانستم با کسب زمان ۲۸/۱۴ ضمن کسب رکورد ورودی B رکورد ایران را هم کاهش دهم.

شناگر ماده ۵۰ متر کرال‌پشت درخصوص شانس اعزامش به مسابقات المپیک تاکید کرد: اینکه کدام شناگران جزو نفرات نهایی باشند به انتخاب فینا و شاخص‌های امتیازی آنها بستگی دارد و شناگرانی که بتوانند جزو ۱۴۰ شناگر برتر باشند در لیست نهایی قرار می‌گیرند.

مهمان‌نواز با بیان اینکه نسل جوان شنای ایران استعدادهای خوبی دارند و در صورت توجه و حمایت بیشتر مسئولان می‌توانند به پیشرفت شنا کمک کنند، اظهار داشت: عملکرد تیم جوانان در مسابقات بین‌المللی دبی و نتایج شناگران نوجوان در ترکیه نشان داد با سرمایه‌گذاری روی نسل جدید شنا می‌توانیم به اوج‌گیری شنا کمک کنیم. البته فدراسیون در این زمینه نقش اساسی دارد و امیدوارم حمایت از ملی‌پوشان و اعزام به رویدادهای بین‌المللی تداوم داشته باشند.

شناگر ۱۷ ساله و مشهدی کشور هدف‌گذاری کوتاه‌مدت خود را حضور در المپیک نانجینگ عنوان کرد و اظهار داشت: از امروز تمریناتم را شروع کردم و امیدوارم جزو نفرات اعزامی به نانجینگ باشم چون برای این مسابقات خیلی سختی کشیدم و حالا می‌خواهم حاصل زحماتم را ببینم.

وی در مورد عملکرد نه چندان خوب آرین علیایی در مسابقات دبی گفت: نمی‌خواهم وارد حاشیه شوم و کادر فنی باید در این زمینه اظهارنظر کند. فقط به عنوان یک هم‌تیمی اعتقاد دارم آرین یکی از بهترین شناگران استقامتی ایران است و با وجود دو عمل جراحی که انجام داده بود آمادگی بالایی داشت و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که نتوانست در دبی نتایج خوبی کسب کند!

مهمان‌نواز همچنین درباره کسب سهمیه A رهام پیروانی در این رقابت‌ها که به صورت انفرادی در مسابقات شرکت کرده بود، اظهار داشت: من و رهام با هم رقیب هستیم، ولی در عین حال بسیار هم رفیقیم. ما نزدیک به ۳ سال است با هم در اردو هستیم و البته در این مدت او بیشتر در مسابقات حضور داشته و ترجیح داده تا انفرادی تمرین کند.

این شناگر ملی‌پوش درباره این اظهار نظر برخی که اقدام رهام را رواج بازیکن‌سالاری می‌دانند، گفت: نمی‌توانم بگویم کار او بازیکن‌سالاری است. به هر حال نحوه تمرینات او متفاوت است و شاید با تیم ملی هماهنگ نباشد. البته بهتر بود او در تمرینات تیم ملی شرکت می‌کرد ولی حالا که نیامده نباید چنین تلقی کنیم که او بازیکن‌سالاری را رواج داده است.

وی تصریح کرد: رهام نیز برای شنای کشور زحمت کشیده و بهترین رکورد را در بین شناگران بدست آورده و نباید کاری کنیم که از شنا کردن دلسرد شود و احساس کند زحمات او نادیده گرفته می‌شود.

این شناگر جوان در پایان از زحمات خانواده و مربیانش که نقش اصلی را در پیشرفت شنای او داشتند تشکر قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد با کسب نتایج قابل قبول در رویدادهای بین‌المللی بتواند قدردان زحمات آنها باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز