خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساری:

بازسازی عتبات عالیات یک تکلیف دینی است

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۸۲۲

بازسازی عتبات عالیات یک حرکت معنوی و دینی است و خوشبختانه مردم خیر شهرستان ساری همیشه در این مباحثحضور فعال داشته‌اند.

رماندار مرکز استان گفت: ساروی‌ها سال گذشته حدود ۱۰ میلیارد ریال برای بازسازی عتبات عالیات کمک کردند.

به گزارش ایلنا از ساری، جواد واحدی در دیدار با محمد حسن اصغری مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران، اظهار کرد: بازسازی عتبات عالیات یک تکلیف دینی بوده که نشان از عشق به اهل بیت(ع) است.

وی، با تاکید بر حفظ ارزش‌های اسلامی افزود: یکی از گام‌های موثر در جهت حفظ و نشر مکتب تشیع، کمک به بازسازی عتبات عالیات بوده که دارای آثار و برکات معنوی فراوانی در زندگی افراد است و سبب گره گشایی بسیاری از مشکلات از جامعه و خانواده می‌شود.

فرماندار ساری، جمع آوری کمک‌های مردمی را اقدامی انسان دوستانه دانست و تصریح کرد: بازسازی عتبات عالیات یک حرکت معنوی و دینی است و خوشبختانه مردم خیر شهرستان ساری همیشه در این مباحثحضور فعال داشته‌اند.

واحدی با تقدیر از زحمات ستاد بازسازی عتبات عالیات استان، آمادگی خود را جهت همکاری و مساعدت با ستاد اعلام و خاطرنشان کرد: تمام مجموعه و امکانات شهرستان در خدمت بازسازی عتبات بوده و با تمام وجود در این کار خیر و خداپسندانه و با کمال افتخار گام برخواهیم داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز