خبرگزاری کار ایران

بازی سختی مقابل مس کرمان داشتیم؛

حبیبی: ثامن‌الحجج(ع) در یک قدمی نایب قهرمانی قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۷۵۰

تیم هندبال ثامن‌الحجج(ع) مشهد در هفته پایانی لیگ برتر نیز که روز پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، میزبان تیم نفت و گاز گچساران خواهد بود.

سرمربی تیم هندبال ثامن‌الحجج(ع) مشهد اظهار کرد: در صورت تساوی یا برد در بازی هفته آینده مقابل بافق یزد مقام نایب قهرمانی لیگ برتر را از آن خود خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا حبیبی که تیمش دیروز ۱۲ اردیبهشت ماه در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور با نتیجه ۲۶ بر ۲۵ مقابل میهمان خود صنعت مس کرمان به برتری دست یافت، گفت: با توجه به شرایط دو تیم در جدول این بازی از حساسیت بالایی برخوردار بود. بازی سخت و پایاپایی را مقابل تیم با سابقه مس کرمان پیش رو داشتیم که توانستیم با پیروزی در این دیدار خود را به نایب قهرمانی در لیگ نزدیک کنیم.

سرمربی تیم هندبال ثامن‌الحجج(ع) مشهد با اشاره به دیدار بعدی تیمش در روز جمعه ۱۹ اردیبهشت‌ماه، بیان کرد: در هفته بیست و یکم بازی دشواری را در برابر تیم سنگ‌آهن‌بافق در یزد خواهیم داشت. در حال حاضر با یک بازی و یک امتیاز کمتر نسبت به این تیم در رده سوم قرار داریم که در صورت پیروزی یا تساوی در دیدار هفته آینده در یزد نایب قهرمانی‌ ما در لیگ قطعی خواهد شد.

گفتنی است، تیم هندبال ثامن‌الحجج(ع) مشهد در هفته پایانی لیگ برتر نیز که روز پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، میزبان تیم نفت و گاز گچساران خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز