خبرگزاری کار ایران

در مراسم گرامیداشت روز معلم؛

رحیمی: باید قدر بزرگان پرسپولیس را بدانیم

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۵۶۳

خوشحالم که این دانشگاه توانسته در این مدت کوتاه به توفیقات خوبی دست یافته و به یک مرکز بزرگ علمی و ورزشی تبدیل شود.

مدیر عامل پرسپولیس با تقدیر از دست اندرکاران راه اندازی دانشگاه پرسپولیس تاکید کرد: حضور پیشکسوتان این باشگاه در هیات امنا می‌تواند زمینه ساز رشد و توسعه هر چه بیشتر دانشگاه پرسپولیس از نظر علمی و کیفی باشند.

به گزارش ایلنا، علیرضا رحیمی پس از حضور در مراسم بزرگداشت روز معلم که از سوی دانشگاه علمی و کاربردی پرسپولیس در فرهنگسرای ابن سینا برگزار شد در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به دعوت مسئولان دانشگاه پرسپولیس برای حضور در مراسم بزرگداشت روز معلم وظیفه خود دانستم در این مراسم شرکت کنم.

مدیر عامل پرسپولیس افزود: خوشحالم که این دانشگاه توانسته در این مدت کوتاه به توفیقات خوبی دست یافته و به یک مرکز بزرگ علمی و ورزشی تبدیل شود. از موسسین، هیات امنا، مدیران و تمامی اساتید و زحمتکشان این دانشگاه تقدیر و تشکر کرده و امیدوارم دانشجویان جوان این دانشگاه علمی و ورزشی ضمن توفیق روزافزون بتوانند به مدارج بالای علمی دست یافته و به ورزش کشور خدمت کنند.

وی تصریح کرد: مراسم خوبی بود و از دیدار با پیشکسوتان و بزرگان تاریخ پرسپولیس آقایان؛ جعفر کاشانی و حسین کلانی خوشحال شده و باید بگویم حضور پیشکسوتان و بزرگان تاریخ پرسپولیس در هیات امنای دانشگاه پرسپولیس اتفاق خوبی است و باید آن را به فال نیک گرفت. این پیشکسوتان با برخورداری از تحصیلات عالیه و تجربیات گرانقدر در فوتبال و ورزش کشور می‌توانند زمینه ساز رشد و توسعه هر چه بیشتر دانشگاه پرسپولیس از نظر علمی و کیفی باشند. موجب مسرت است که این عزیزان در این حوزه فعال هستند و به هواداران و جوانان این مرز و بوم خدمت می‌کنند.

رحیمی در پایان خاطر نشان کرد: باید قدر این بزرگان که از جمله بانیان و بزرگان پرسپولیس هستند را دانست و موجب افتخار است که آنها توانسته‌اند در شکل‌گیری و توسعه دانشگاه نیز تاثیرگذار بوده و خدمات شایانی را در حوزه فرهنگ، علم و ورزش ارائه کنند. همچنین جا دارد از تلاش‌های بی‌وقفه و موثر سودی رئیس دانشگاه علمی و کاربردی پرسپولیس نیز تشکر و قدردانی کرده و برای مجموعه مدیریتی، اجرایی، اساتید و دانشجویان این دانشگاه آرزوی توفیق و سربلندی دارم و امیدوارم که بتوانم خدمات خوبی را به هواداران و آنهایی که به دنبال تحصیل و رشد علمی هستند ارائه نمایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز