خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کردستان:

روزانه ۹۵ هزار لیتر آب در روستاهای کردستان توزیع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۴۵۶

در حال حاضر یک هزار و ۷۰۲ روستای دارای سکنه استان ۹۴۳ روستا تحت پوشش خدمات این شرکت قرار دارند.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کردستان گفت: روزانه قریب به ۹۵ هزار لیتر آب در سطح روستاهای کردستان توزیع می‌شود.
رحمان رحیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا از سنندج، با بیان اینکه عملیات آبرسانی سیار به ۳۶ روستای کردستان انجام می‌شود، افزود: انجام عملیات آبرسانی سیار به روستاهای کردستان به دلیل کاهش نزولات جوی و پایین سطح آب چاه‌ها بوده است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر یک هزار و ۷۰۲ روستای دارای سکنه استان ۹۴۳ روستا تحت پوشش خدمات این شرکت قرار دارند.
رحمانی شاخص برخورداری روستائیان کردستان از آب شرب سالم را ۸۱ درصد عنوان و یادآور شد: این رقم از میانگین کشوری که ۷۸ درصد است، بالا‌تر است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی کردستان در ادامه تعداد طرح‌های در دست اجرای شرکت را ۱۵۹ پروژه اعلام کرد و افزود: این تعداد پروژه در ۳۱۰ روستا اجرایی می‌شود.
رحیمی در پایان سخنانش میزان اعتبارات مصوب برای اجرای این پروژه‌ها را حدود ۳۳۰میلیارد ریال بیان و خاطرنشان کرد: از این میزان بالغ بر ۱۶۵میلیارد ریال تخصیص یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز