از شفافیت تا سرمایه اجتماعی؛ نقش بیبدیل روابط عمومی در توسعه پایدار

مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش گفت: تدوین و اجرای راهبردهای استراتژیک رسانهای با نگاهی نوآورانه و هدفمند، گامی بزرگ در جهت خلق سرمایه اجتماعی به عنوان ارزشمندترین سرمایه روابط عمومی خواهد بود؛ سرمایهای که سازمان را در مسیر تعالی و توسعه پایدار، بیش از پیش توانمند میسازد.
به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، جواد حاتمی طی یادداشتی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی نوشت: روابط عمومی، پل مستحکمی است که میان سازمانها، جامعه و رسانهها ساخته شده و با نقش بیبدیل خود در آگاهیبخشی و ایجاد ارتباطی پویا، عنوان «هنر ارتباطات» را برازنده خود کرده است.
بیشک، مسئولیت این حوزه صرفا محدود به اطلاعرسانی نیست بلکه نقشی شایسته در جهاد تبیین، شفافسازی و تقویت اعتماد عمومی ایفا میکند. امروز ضرورت پرداختن به این امر خطیر، بیش از هر زمان دیگری احساس میشود. روابط عمومی باید همواره بستری ایجاد کند که در آن، رسانهها و جامعه آگاهانه اقناع شوند و در فضایی شفاف و اثربخش، اعتمادسازی شکل گیرد.
به نمایندگی از خانواده بزرگ شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، این فرصت را مغتنم شمرده تا مراتب قدردانی و سپاس عمیق خود را از تلاشهای خستگیناپذیر فعالان حوزه روابط عمومی اعلام کنم. بیشک، کوششهای ارزشمند شما، چراغ راه روشنگری، تبیین و اتصال پایدار سازمان با جامعه است.
امروز در عصر تحول دیجیتال و فناوریهای نوین، حرکت به سوی روابط عمومی پیشرو و بهرهگیری از هوش مصنوعی و ابزارهای دیجیتالی، ضرورتی اجتنابناپذیر است.
تدوین و اجرای راهبردهای استراتژیک رسانهای با نگاهی نوآورانه و هدفمند، گامی بزرگ در جهت خلق «سرمایه اجتماعی» به عنوان ارزشمندترین سرمایهی روابط عمومی خواهد بود؛ سرمایهای که سازمان را در مسیر تعالی و توسعه پایدار، بیش از پیش توانمند میسازد.
امید است در پرتو الطاف الهی و با بهرهگیری از همت والای شما عزیزان، شاهد دستاوردهای عظیمتری در این عرصه باشیم.