خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان تاکید کرد:

عزم ملی در شعار سال جاری چتر فراگیر است که همه را فرا می گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۲۴۹

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اهمیت نام گذاری سالجاری توسط مقام معظم رهبری در ایران اسلامی, گفت: عزم ملی در شعار سالجاری چتر فراگیر است که همه را فرا می گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، گفت: در راستای تحقق شعار سالجاری هر کدام از این مباحثبخش عظیمی از اقشار مردم و مسئولین کشور را فرا می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار «ایلنا» حجت الاسلام علی خاتمی، رئیس شورای فرهنگ عمومی استان، شامگاه امروز در شصت امین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، با تاکید همت مسئولین واعضای تشکیل دهند جلسات فرهنگ عمومی اظهار داشت: برگزاری منظم جلسات شورای فرهنگ عمومی استان با توجه به منویات مقام معظم رهبری دارای اهمیت مضاعف است.

امام جمعه زنجان، با اشاره به شعار هر سال در بیانات وتاکیدات رهبری با توجه به مسائل وتهدیدات اصلی در جامعه تصریح کرد: در هر برهه رنگ وبوی مباحثویژه در بیانات رهبریی حائز اهمیت بوده است که امسال نیز با توجه به اقتضای شرایط ایشان در زمینه مباحثفرهنگی تاکید داشتند.

وی بحثتوجه به سبک زندگی اسلامی که مورد تاکید رهبری بوده است را در سالجاری مجموع ونتیجه رسیدن اقتصاد و فرهنگ را با عزم ملی ومدیریت جهادی بسیار حائز اهمیت عنوان کرد ویاد آورشد: هر کدام از این مباحثبخش عظیمی از اقشار مردم و مسئولین کشور را فرا می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه وامام جمعه زنجان، در ادامه عزم ملی را چ‌تر فراگیر دانست که همه را فرا می‌گیرد.

وی با بیان اینکه امروز بحثاقتصاد وفرهنگ تنگه احد کشور در مقابل دشمن است، گفت: همه آحاد مردم اهمیت این دو مقوله را بخوبی درک کرده‌اند.

حجت الاسلام خاتمی با اشاره به اینکه ما باید در این زمینه با دشمن مقابله کنیم، افزود: اقتضای مقابله با این هجوم دشمن رفتار جهادگونه در کشور است که برخی در این زمینه دارای نقش اساسی‌اند و شاه کلید مسئله عزم ملی است.

وی با بیان اینکه در سالجاری ۳۲ دستگاه اجرایی کشور در بحثفرهنگ کشور دخیل‌اند، افزود: یقه گیری تنها یک دستگاه، فرا فکنی است وهر کس وهر دستگاه به اندازه اختیارات در این امر دخیل خواهد بود.

رئیس جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در ادامه یادآورشد: باید دست به دست هم بدون فرافکنی منصفانه در کنار هم بدور از حاشیه به مسائل اصلی اقتصاد وفرهنگ کشور بپردازیم.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان، تلاش برای ارتقاء فرهنگ در عمل به توصیه‌های مقام معظم رهبری را مهم ارزیابی کرد واظهار داشت: امیدواریم اعضای این شورا با عزمی قوی ومطالعه بیشتر در برگزاری جلسات موثر‌تر از گذشته موجب رشد وتعالی فرهنگ جامعه باشند.

وی در پایان در این زمینه اظهار امیدواری کرد: تا شاهد اصلاح ورشد رفتارهای اجتماعی در جامعه را شاهد باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز