خبرگزاری کار ایران

شکایت باشگاه ذوب آهن از نظر محمدی + تصویر نامه

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۷۳۷

خواهشمند است سریعاً دستور فرمایید برای رسیدگی به موضوع واهی طرح شده در رسانه‌ها توسط ایشان و باشگاه متبوع‌شان اقدامات عاجل به عمل آورند.

باشگاه ذوب آهن از نظر محمدی شکایت کرد.

به گزارش ایلنا، باشگاه ذوب‌آهن با ارسال نامه‌ای به مهدی تاج، نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ اینگونه نوشت: سرمربی تیم داماش گیلان در کنفرانس مطبوعاتی بعد از دیدار مقابل ذوب‌آهن ضمن نشر اکاذیب، تلاش ویژه‌ای برای به هم زدن تمرکز ارباب جراید در ارتباط با مسائل فنی بازی انجام داده و با وارد کردن اتهام به مسئولان این باشگاه و سازمان لیگ، مدعی وجود جریانات سازمان‌دهی شده درباره نتیجه این بازی شده است.

باشگاه اصفهانی ادامه داد: بر حسب وظیفه، این باشگاه مراتب شکایت خود را بر اساس ضوابط و آئین‌نامه‌های موجود به جنابعالی و همچنین مسئولان مربوطه و کمیته انضباطی اعلام می‌دارد و چنانچه نامبرده نتواند در حضور مراجع ذی‌صلاح و ارکان انضباطی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، ادعای کذب خود را اثبات کند، نسبت به طرح دعوی و شکایت در مراجع قضایی خارج از فدراسیون اقدام می‌کنیم.

آذری در پایان این نامه تصریح کرد: خواهشمند است سریعاً دستور فرمایید برای رسیدگی به موضوع واهی طرح شده در رسانه‌ها توسط ایشان و باشگاه متبوع‌شان اقدامات عاجل به عمل آورند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز