خبرگزاری کار ایران

سردار پاکپور:

نیروی زمینی سپاه اقدامات لازم را برای امنیت پایدار بعمل می‌آورد

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۷۰۸

بدون تردید مدیریت جهادی کلید اساسی حل معضلات کشور بوده و همه مدیران کشور باید ملزم به رعایت قواعد اینگونه مدیریت باشند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: این نیرو با مدیریت هرچه تمام تر برای تحقق عملی شعار سال در مناطق مأموریتی اقدامات لازم را در راستای مأموریت امنیت پایدار بعمل خواهد آورد.

به گزارش ایلنا، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه که به مناسبت آغاز سال جدید در جمع کارکنان ستاد نیرو حاضر شده بود طی سخنانی بر عزم جدی نیروی زمینی سپاه در تحقق منویات فرماندهی معظم کل قوا تأکید کرد.

پاکپور گفت: نیروی زمینی سپاه اگرچه طی سال‌های گذشته در خلال مأموریت‌های ذاتی خود اقداماتی در جهت محرومیت‌زدایی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور انجام داده است، اما این نیرو با مدیریت هرچه تمام‌تر برای تحقق عملی شعار سال در مناطق مأموریتی اقدامات لازم را در راستای مأموریت امنیت پایدار بعمل خواهد آورد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه احداثبیمارستان‌های صحرایی و ارائه رایگان پیشرفته‌ترین خدمات درمانی به محرومان، ‌ فعالیت‌های فرهنگی، ‌ساخت مدرسه، ‌پل، ‌ جاده و… را نمونه‌هایی از اقدامات نیروی زمینی سپاه در مناطق محروم و عمدتاً‌ مرزی کشور در طول سال‌های اخیر خواند.

پاکپور مدیریت جهادی را از ویژگی‌های شعار امسال خواند و اظهار داشت: بدون تردید مدیریت جهادی کلید اساسی حل معضلات کشور بوده و همه مدیران کشور باید ملزم به رعایت قواعد اینگونه مدیریت باشند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در پایان خاطرنشان کرد: همانگونه که از آموزه‌های دینی برمی‌آید جهاد یعنی تلاش مضاعف، با نشاط و تحرک و حضور در میادین سخت با استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای دفاع از حق که در مقابل آن رفاه‌طلبی و راحت‌طلبی قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز