خبرگزاری کار ایران

علیرضا محمودی در گفت وگو با ایلنا:

جشنواره عکس دانشجویی دانشگاه شهاب دانش قم برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۶۸۳

۳۱ فروردین ماه آخرین مهلت ارسال آثار دانشجویان به دبیرخانه جشنواره است / آثار راه یافته به مرحله نهایی داوری، گواهی انجمن عکاسان قم را دریافت می کند / به نفرات اول تا سوم جوایزی داده خواهد شد.

ایلنا: دبیر اولین جشنواره عکس دانشجویی دانشگاه شهاب دانش قم، از اعلام فراخوان این جشنواره خبر داد و گفت: دانشجویان دانشگاه شهاب دانش قم می توانند آثار خود را تا تاریخ ۳۱ فروردین ماه سال جاری به دبیرخانه اولین جشنواره عکس دانشجویی دانشگاه شهاب دانش قم ارسال کنند.

علیرضا محمودی در گفت وگو با خبرگزاری ایلنا، با اعلام خبر فوق، اظهار داشت: اولین جشنواره عکس دانشجویی دانشگاه شهاب دانش قم، بنا به پیشنهاد هیئت داوران، به همت دانشگاه غیر انتفاعی شهاب دانش قم و با همکاری انجمن عکاسان قم و آژانس عکس آرا(آژانس عکس قم) برگزار می شود.

وی با بیان این که جشنواره عکس دانشجویی دانشگاه شهاب دانش قم در دو بخش برگزار می شود، گفت: یک موضوع اختصاصی با عنوان " مردم شناسی با رویکرد عید باستانی نوروز " و همچنین یک موضوع آزاد و به دلبخواه دانشجویان برای اولین جشنواره عکس دانشگاه شهاب دانش قم در نظر گرفته شده است.

دبیر اولین جشنواره عکس دانشجویی دانشگاه شهاب دانش قم، با تأکید بر این که شرکت در این جشنواره عکس دانشجویی، منحصرا برای دانشجویان دانشگاه غیر انتفاعی شهاب دانش قم است، گفت: آثار ارسالی دانشجویان، باید مربوط به محدوده زمانی ابتدای سال ۹۱ تا کنون باشد.

محمودی خاطرنشان کرد: هر دانشجویی برای شرکت در جشنواره، می تواند در هر دو بخش در نظر گرفته شده برای جشنواره، ۵ عکس را به صورت مجزا ارسال کند.

وی با بیان این که آثار ارسالی دانشجویان، توسط سه داور در نظر گرفته شده برای این جشنواره، در دو مرحله ابتدایی و سپس مرحله نهایی، مورد ارزیابی و داوری قرار خواهند گرفت، گفت: عکس های ارسالی دانشجویان در مرحله اول، باید با رزولیشن ۱۰۲۴ و در قطر بزرگ عکس، به ایمیل دبیرخانه جشنواره به آدرس amtaba @ yahoo. com ارسال و در صورت تأیید و راهیابی اثر به مرحله نهایی داوری، تصاویر در سایز اصلی از عکاس خواسته می شود.

این عکاس و مدرس رشته عکاسی، افزود: علاوه بر این که در اولین دوره برگزاری جشنواره عکس دانشگاه غیر انتفاعی شهاب دانش قم، نفرات اول تا سوم معرفی و با اهدای جوایزی از آن ها تقدیر می شود، به تمامی شرکت کنندگانی که آثارشان به مرحله نهایی داوری راه یابد، گواهی شرکت در این جشنواره، از طرف انجمن عکاسان قم اعطا خواهد شد؛ همچنین آثار راه یافته به مرحله نهایی داوری، در نمایشگاهی تحت همین عنوان به نمایش در می آیند.

محمودی با بیان این که ۱۵ اردیبهشت ماه، موعد نهایی اعلام نفرات برگزیده اولین جشنواره عکس دانشجویی دانشگاه غیر انتفاعی شهاب دانش قم خواهد بود، یادآور شد: هیئت داوران اولین جشنواره عکس دانشجویی دانشگاه شهاب دانش قم را آقایان مصطفی معراجی، محمدعلی عظیمی و خود بنده تشکیل و همچنین ناظر فنی این جشنواره، به عهده آقای مهدی رضایی مهر دبیر انجمن عکاسان استان قم خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز