خبرگزاری کار ایران

بررسی نقش فرانسه در نسل کشی سال ۱۹۹۴ در رواندا

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۵۹۲

برنامه زنده و گفت و گو محور " مجله آفریقا " که از سیمای فرانسوی شبکه سحر روی آنتن می‌رود؛ به موضوعات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی قاره آفریقا می‌پردازد.

برنامه زنده و هفتگی " مجله آفریقا " این هفته در نظر دارد با حضور ماوالی تیجانی به عنوان کارشناس به واکاوی نسل کشی رواندا در سال ۱۹۹۴ و نقش فرانسه در این نسل کشی بپردازد.

به گزارش ایلنا؛ این برنامه زنده گفت و گو محور به تهیه کنندگی جلیل مقدادی به روی آنتن می رود و محورهای آن عبارت است از: شناسایی عاملان نسل کشی در رواندا، عوامل تضعیف نیروهای صبح سازمان ملل در رواندا، روند رسیدگی به پرونده نسل کشی در رواندا و علت نپذیرفتن واقعیات از سوی دولت‌های فرانسوی چیست؟

" مجله آفریقا " شامل بخش های مختلفی است که می توان به پخش گزارش و تصاویر مربوط به موضوع برنامه، گفتگوی مجری با کارشناس و پخش وله اشاره کرد. لیلا مظهری به عنوان مجری با کارشناس برنامه به گفتگو می‌پردازد. احمد نخستین در نقش مترجم این برنامه زنده است و مهشید حاجی ستوده دستیار تهیه کننده و فرید ارس خانی تدوینگر " مجله آفریقا " است.

برنامه " مجله آفریقا " سه شنبه ۱۹ فروردین از ساعت ۱۱:۲۵ به وقت تهران به مدت ۳۰ دقیقه موضوع فوق را مورد بررسی قرار داده و از سیمای فرانسوی شبکه جهانی سحر پخش خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز