خبرگزاری کار ایران

مدیر واحد تجسمی حوزه هنری استان اصفهان:

دومین نمایشگاه «جلوه‌های نقش» در اصفهان افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۵۶۴

دومین نمایشگاه «جلوه‌های نقش» با هدف ارائه آثار هنرمندان نگارگر و تذهیب کار از اصفهان و سایر استان‌ها از ۲۱ فروردین ماه در اصفهان افتتاح می‌شود.

مدیر واحد تجسمی حوزه هنری استان اصفهان از افتتاح دومین نمایشگاه جلوه‌های نقش به همراه فروش آثار این نمایشگاه خبر داد و گفت: دومین نمایشگاه «جلوه‌های نقش» به ارائه آثار هنرمندان نگارگر و تذهیب کار از اصفهان و سایر استان‌ها می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، آزاده کوفگر افزود: نمایش و فروش آثار در این نمایشگاه از روز پنج شنبه ۲۱ فروردین ماه آغاز خواهد شد و تا روز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۹۳ در گالری نقش خانه حوزه هنری استان اصفهان واقع در خیابان آمادگاه ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: تنوع آثار در این نمایشگاه با ارائه بیش از ۷۰ اثر از ۳۵ هنرمند در ابعاد و تکنیک‌های متنوع و در شاخه‌های نگارگری، تذهیب، تشعیر، گل و مرغ و… قابل مشاهده است.

کوفگر به تشریح اهداف برگزاری این نمایشگاه پرداخت و گفت: واحد تجسمی حوزه هنری با هدف ایجاد فضایی مناسب برای ارتباط با جامعه هنرمندان تجسمی به ویژه هنرمندان رشته‌های نگارگری و تذهیب و ارتقای سطح دانش و تعامل اساتید این رشته برنامه‌هایی را تحت عنوان مجموعه نشست‌های نگارگری و تذهیب در سال گذشته اجرا نمود.

وی تصریح کرد: حاصل این نشست‌ها مطرح نمودن موضوعات خاص در نگارگری و تذهیب و همچنین ارتباط این رشته‌ها با دیگر رشته‌ها بود که با نقد و تحلیل تکنیکی آثار و پاسخ به پرسش‌های مطرح شده به دست آمد. به همین منظور و برای نتیجه گیری از این نشست‌ها هنرمندان این رشته‌ها به ارائه آثار خود در دومین نمایشگاه جلوه‌های نقش پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز