خبرگزاری کار ایران

رحمانی‌فضلی:

امسال شاهد تعامل و ارتباط موفق بین مسئولین خواهیم بود

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۵۲۵

انشاء الله با کمک مردم، دولت و همه دلسوزان نظام و انقلاب در سال ۹۳ که مزین به " اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی " است، شاهد برداشتن گام هایی بلند در جهت پیشرفت بین حوزه های مختلف خواهیم بود.

وزیر کشور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در آغاز سال جدید، ‌ تأکید کرد: در سال ۹۳ شاهد تعامل و ارتباط موفق بین مسئولین کشور برای خدمت به مردم خواهیم بود.

به گزارش ایلنا، رحمانی فضلی در گردهمایی استانداران و فرمانداران سراسر کشور که در محل وزارت کشور برگزار شد با اشاره به مشکلات اقتصادی داخلی و دست اندازی های خارجی که به دنبال ایجاد بی ثباتی در کشور ایجاد شده بود گفت: الحمد الله و به لطف تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری و حضور باشکوه مردم در انتخابات، ‌شاهد گشایش ها و موفقیت های بسیار خوبی طی ماه های گذشته بودیم.

وزیر کشور، ثبات نسبی قیمت ها، کاهش تورم، وحدت و انسجام ملی، ایجاد امید بین مردم و موفقیت های اقتصادی و سیاسی در سطح بین المللی را از جمله موفقیت های کشور طی سال های گذشته برشمرد و اظهار داشت: انشاء الله با کمک مردم، دولت و همه دلسوزان نظام و انقلاب در سال ۹۳ که مزین به " اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی " است، شاهد برداشتن گام هایی بلند در جهت پیشرفت بین حوزه های مختلف خواهیم بود.

رحمانی فضلی با اشاره به افق های روشن پیش روی مردم و دولت از آمادگی کامل مجموعه دولت و وزارت کشور برای پیشرفت همه جانبه کشور در سال ۹۳ خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز