خبرگزاری کار ایران

درایتی در گفت‌وگو با ایلنا:

برخی به دنبال اخلال در روند کار دولت هستند

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۴۵۴

برخی به دنبال ایجاد فضاهای ویژه‌ای برای اخلال در روند کار دولت هستند لذا باید مراقب بود تا کمتر گرفتار دام این افراد شد.

مشاور امور روحانیت در دولت اصلاحات گفت: در طول چند سال اخیر برخی به طرق مختلف خواسته‌اند که به آقای خاتمی توهین کنند و مسئله جدیدی نیست اما نگرانی ما از این است که این افراد با اسم دین مبادرت به چنین رفتارهای سخیفی می کنند که لطمه اساسی به دین و مکتب می‌زند.

حجت الاسلام مصطفی درایتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد ساخت بازی «بازگشت مختار» که در آن به تصاویر آقایان موسوی، کروبی و خاتمی شلیک شده و به گفته سازنده این بازی همانند مختار از دشمنان انقلاب اسلامی انتقام گرفته می‌شود، گفت: بدون تردید متوسل شدن به چنین شیوه‌هایی تنها از سوی افرادی که حیات آنها در خشونت و خشونت طلبی خلاصه می شود، سر می‌زند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به قرار گرفتن این بازی در برخی از سایت‌ها که عناوینی اسلامی را یدک می‌کشند و حتی دانلود آن را صلواتی کرده‌اند، اظهار کرد: زشت‌ترین و ناپسندترین اقدامی که می‌توان انجام داد این است که افراد به رفتار و گفتار نادرست خود رنگ مذهب و دین ببخشند و مدعی کار فرهنگی و دینی شوند.

وی با بیان اینکه مردم نسبت به اینگونه رفتارها توجه دارند، ادامه داد: در طول چند سال اخیر برخی به طرق مختلف خواسته‌اند که به آقای خاتمی توهین کنند و مسئله جدیدی نیست اما نگرانی ما از این است که این افراد با اسم دین مبادرت به چنین رفتارهای سخیفی می کنند که لطمه اساسی به دین و مکتب می‌زند.

درایتی با بیان اینکه انقلاب کردیم که در این کشور اخلاق مبنای سیاست باشد گفت: این گونه رفتارها را عقل سلیم نمی تواند بپذیرد و حتی افرادی هم که شاید با آقایان موسوی و کروبی و خاتمی اختلاف نظر سیاسی داشته باشند، ساخت چنین بازی هایی و توهین به آنان را قبول نمی کنند و ترجیح می‌دهند به مسائل مربوط به انتخابات ۸۸ در دادگاه صالحه رسیدگی شود.

درایتی گفت: ما کشور اسلامی هستیم و نباید با کسانی که زمانی مورد وثوق امام بوده و به عنوان نخست وزیر، رییس مجلس و رییس جمهور به کشور خدمت کرده اند اینگونه برخورد کنیم که اگر این کار رایج شود دامن همه را خواهد گرفت و به نفع هیچ کس نیست. بهتر است به جای این کارها دادگاه برگزار کرده و مسائل را قانونی خاتمه دهیم. متاسفانه این مساله به گونه ای شده که دشمنان نظام می‌گویند هر کس زمانی در این کشور خدمت کرده بعد از پایان مسوولیت به طرق مختلف دچار خسران شده که این به نفع انقلاب و نظام نیست.

این فعال سیاسی اصلاح طلب چنین اقداماتی را مرتبط با سخنان اخیر ریس جمهور مبنی بر اینکه برخی به دنبال حاشیه سازی برای دولت هستند، دانست و گفت: برخی به دنبال ایجاد فضاهای ویژه‌ای برای اخلال در روند کار دولت هستند لذا باید مراقب بود تا کمتر گرفتار دام این افراد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز