خبرگزاری کار ایران

گزارش ایلنا از وضعیت راههای برفی گیلان؛

تلاش راهداران گیلانی برای بازنگه داشتن راهها / ارتفاع برف تا ۵۰ سانتی متر

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۲۵۰

راهداران گیلانی برای بازنگه داشتن راههای مواصلاتی گیلان درتلاش هستند.

ایلنا: باآغاز بارش برف درگیلان تمام تلاش راهداران برای بازنگه داری راههای استان وخدمات رسانی به مسافران معطوف شده است.
به گزارش ایلنا از رشت، با کاهش دما و سرد شدن هوا، بارش برف که از دیروز درگیلان آغاز شده بود تردد در نقاط کوهستانی را با کندی مواجه کرده و تلاش اکیپهای راهداری برای بازنگه داری و ایمن‌سازی محورهای برف‌گیر به کار گرفته شده است.
براساس این گزارش با شروع بارش برف به ویژه در مناطق کوهستانی و برف‌گیر اکیپ های راهداری با بکار گیری انواع ماشین آلات راهداری ونیروی انسانی در سطح جاده مستقر شده تا ضمن بازنگهداری راهها نسبت به رفع مشکلات احتمالی مسافران اقدام نمایند.
هم اکنون بارش برف شدید در اکثرمحورهای مواصلاتی استان ادامه دارد و ارتفاع برف درمناطق کوهستانی حشمت آباد، قوشه لانه رودبار ۱۰ سانتیمتر، دیلمان و آبی نام سیاهکل ۴۰ تا ۴۵ سانتیمتر، اشکورات۳۰ تا ۵۰ سانتیمتر، لات محله رودسر، شوک – ملکوت وبلوردکان - خصیل دشت املش ۲۰ تا۳۵سانتیمتر، ماسوله برف شدید ارتفاع برف ۱۰ تا۱۵ سانتیمتر، اسالم –خلخال ۳۵تا ۴۰ سانتیمتر، بهارستان – آقچای برف وکولاک شدیدوارتفاع برف تا ۲۰ سانتیمتر می رسد. بارش برف در دیگر مناطق استان شدید گزارش شده است.
درگردنه کوهین، حیران واسالم به خلخال برف وکولاک شدید گزارش شده است وتردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است. گردنه حیران درمحدوده اردبیل بدلیل برف وکولاک شدید مسدود می باشد.
شهرهای صومعه سرا، فومن، ماسال، انزلی، شفت، رشت نیز برفی و بارانی است

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز