خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان:

ملت ایران راه شهدا را ادامه دهند

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۱۲۶

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان امنیت، آسایش، عزت و سربلندی ملت ایران را مدیون خون شهدا و کسانیکه در جبهه های نبرد مظلومانه به شهادت رسیده اند، دانست.

ایلنا: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان امنیت، آسایش، عزت و سربلندی ملت ایران را مدیون خون شهدا و کسانیکه در جبهه های نبرد مظلومانه به شهادت رسیده اند، دانست.

به گزارش " ایلنا " در کاشان " علی هاشمی طاهری "، در ویژه برنامه فرهنگی، مذهبی " بهار فاطمی " که در نوروز ۹۳ هر شب در پارک آیت اله مدنی(ره) کاشان برگزار می شود، گفت: برنامه های بهار فاطمی امسال که توسط شهرداری و سازمان رفاهی تفریحی شهردای کاشان برگزار می شود انصافا رتبه و امتیاز بالایی را به خود اختصاص داده است.

وی حضور شهردار جوان و پرسنل شهرداری و سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در برپایی این ویژه برنامه را که برای میهمانان نوروزی در حال برگزاری است، قابل تقدیر دانست و افزود: اجرای ورزش زورخانه ای با آوازه بلندش، تئاتر حسین آقا با لهجه شیرین کاشانی و موسیقی، زیبایی برنامه را در راستای انتخاب میهمانان به کاشان چند برابر کرده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان که خود یکی از جانبازان ۸ سال دفاع مقدس است، ضمن اشاره به حال و هوای جنگ و جبهه و دفاع مقدس در نوروز گفت: در سال ۱۳۶۵ در عملیات محور فاو " ام البهار " دو روز بعد از عاشورا نزدیک به ۲۸ سال پیش توانستم به درجه جانبازی نائل شوم.

هاشمی طاهری، به خصوصیات جبهه و حضور رزمندگان در جنگ تاکید کرد و افزود: کسانیکه در جنگ نبودند موقعیت و حال و هوای بچه های جبهه را درک نمی کنند ولی با مطالعه و خواندن کتابهای مرتبط با دفاع مقدس و جنگ و جهاد می توانند پی به عمق جهادگونه آنها ببرند.

وی اقامه نمازجماعت اول وقت رزمندگان در سنگرها، احترام و ارج نهادن به همرزمان، انتخاب شخصی به عنوان شهردار در بین رزمندگان در راستای فعالیت های جبهه، اخلاص و فروتنی و شوخی کردن و شاد بودن بین آنها را از جمله برنامه های جبهه و جنگ عنوان کرد.

" هاشمی طاهری "، سلامتی و سالی پر از خیر و برکت را برای همه ملت ایران که برای اسلام، قرآن، وطن و ناموس زحمت کشیده اند آرزو کرد.

وی، در پایان از ملت ایران خواست تا ادامه دهنده راه شهدا، جانبازان و آزادگان باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز