خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران:

۴۵۰ مدارس در سطح مازندران آماده پذیرایی از مسافران نوروزی

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۵۲۳

از آغاز تعطیلات نوروزی تا روز گذشته بیش از ۱۷۰ هزار نفر روز در مدارس اسکان داده شدند وبر اساس نظر سنجی های صورت گرفته میزان رضایت مسافران از اسکان و امکانات مدارس مطلوب بوده است.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران در جمع خبرنگاران گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی تا روز گذشته بیش از ۱۷۰ هزار نفر روز در مدارس اسکان داده شدند وبر اساس نظر سنجی های صورت گرفته میزان رضایت مسافران از اسکان و امکانات مدارس مطلوب بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، " سید علی قاسمی " با بیان اینکه ۴۵۰ مدارس در سطح مازندران آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است، اظهار داشت:: در مجموع ۳۵۰۰ کلاس برای مسافران نوروزی آماده شده است.

وی، با اشاره به اینکه این اماکن از نظر امکانات درجه بندی شده است اظهار داشت: در این کلاسها امکاناتی از قبیل فرش - پتو - یخچال - آشپزخانه – تلویزیون وسرویسهای بهداشتی پیش بینی شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه تا کنون ۹۵ درصد از مسافرانی که در مدارس اسکان داده شدند فرهنگی بودند گفت: در صورت وجود مدارس خالی آماده پذیرش مسافران غیر فرهنگی نیز هستیم.

قاسمی به انجام بازدیدهای روزانه از این مدارس اشاره کرد و افزود: در صورت وجود مدارس خالی آماده پذیرش مسافران غیر فرهنگی نیز هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز