خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان خبرداد:

نجات ۲جوان از ارتفاعات کوه سفید توسط آتش نشانان کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۴۲۴

دوجوان که درکوه های اطراف کاشان دچار حادثه شده بودند با تلاش مامورین امدادونجات کوهستان این سازمان نجات یافتند.

ایلنا: مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، گفت: دوجوان که درکوه های اطراف کاشان دچار حادثه شده بودند با تلاش مامورین امدادونجات کوهستان این سازمان نجات یافتند.

«مجتبی ولی پناه» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر افزود: در پی تماس با سامانه ۱۲۵ این سازمان توسط یکی از جوانان در ساعت ۱۷:۵۰دقیقه تاریخ ۵ فروردین۹۳ مبنی بر گرفتارشدنشان در ارتفاعات کوه سفید روستای تتماچ از توابع کاشان مامورین امداد و نجات کوهستان این سازمان شامل ۶ مامور با تجهیزات امدادی و نجات به محل اعزام شدند.

ولی پناه افزود: خوشبختانه پس از جستجوی مامورین افراد راکه در برف گیر کرده واز لحاظ جسمی و روحی در وضعیت مطلوبی نبودند به پایین کوه انتقال و در اختیار عوامل اورژانس قرارداده شدند.

وی از شهروندان گرامی خواست درصورت تمایل به صعود در ارتفاعات و کوهها حتما با وسایل و تجهیزات کوهنوردی مناسب و شناخت مسیر وبه صورت گروهی اقدام نمایند تا ضمن حفظ سلا متی، دیگر شاهد مواردی از این دست نباشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز