خبرگزاری کار ایران

امیدوارم کسی محتاج بنده خدا نباشد؛

هاشمی‌نسب: خیلی‌ از مردم با سیلی صورت خود را سرخ نگه می‌دارند

کد خبر : ۱۵۲۱۹۵

حال و هوای من مثل همیشه خوب است به خصوص الان که دور از فوتبال هستم. در سال‌هایی که فوتبال بازی می‌کردم هیچ لذتی از عید نمی‌بردیم چون مدام درگیر مسابقات، تمرین و اردو بودیم

مدافع سابق تیم ملی این سال‌ها از نوروز لذت می‌برد، چراکه مثل دوران بازیگری‌اش درگیر اردو، تمرین و مسابقه نیست و می‌تواند در کنار خانواده‌اش به دید و بازدید برود و اقوامش را ببیند.

گفتگوی نوروزی مهدی هاشمی‌نسب با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید.

نوروز برای مهدی هاشمی‌نسب چه حال وهوایی دارد؟

حال و هوای من مثل همیشه خوب است، به خصوص الان که دور از فوتبال هستم. در سال‌هایی که فوتبال بازی می‌کردم هیچ لذتی از عید نمی‌بردیم چون مدام درگیر مسابقات، تمرین و اردو بودیم اما الان فرصت داریم به دید و بازدید برویم و کنار خانواده باشیم و به سنت‌های قدیم برگردیم.

یک خاطره جالب از نوروز تعریف می‌کنی؟

یک‌سال قبل از جام ملت‌های ۲۰۰۰ لبنان با تیم ملی به قبرس رفته بودیم و حدود ۲ ماه در اردو بودیم. هنگام سال تحویل تمرینات را تعطیل کردند و با بچه‌های تیم ملی کنار هم بودیم و یک جشن کوچک گرفتیم. ایرانی‌های ساکن قبرس، تجار و مسئولان فدارسیون به ما عیدی دادند و جیب‌ها پر از پول شد و با آن پول یک گوشی نوکیا یعنی آخرین مدلی که در بازار بود را خریدم و خیلی ذوق می‌کردم. همه بچه‌ها فکر می‌کردند که ۱۰۰ دلار عیدی داده‌اند اما ۴۰۰ دلار داده بودند و کلی کیف کردیم، مثل الان نبود که ۵ هزار دلار یا ۱۰ هزار دلار بدهند. فوتبال ما هنوز حرفه‌ای نشده بود.

یک خاطره بد از نوروز تعریف می‌کنی؟

چند سال قبل بود که برای تعطیلات نوروز همراه با مادرم به بندر عباس رفته بودیم و درست چند ساعت به سال تحویل مانده بود که تماس گرفتند و گفتند خاله‌ام فوت کرده، ما هم سریع به تهران برگشتیم تا در مراسم باشیم که یکی از بدترین خاطرات زندگی‌ام است.

در سال جدید چه آرزویی داری؟

تنها آرزویم این است که همه مردم سالم و شاد باشد و هیچ کس در این مملکت محتاج نباشد چون بر خلاف اینکه می‌گویند ما در این کشور فقیر نداریم و کسی شب گرسنه نمی‌خوابد، اما خیلی‌ها با سیلی صورت خود را سرخ نگه می‌دارند. امیدوارم مشکلات مالی مردم حل شود و کسی هم بیمار نباشد. اگر چنین اتفاقیی بیفتد، واقعاً خوشحال می‌شوم. همه ما محتاج خدا هستیم، اما امیدوارم کسی محتاج بنده خدا نباشد.

بهترین عیدی که تا حالا گرفته‌ای؟

بچه که بودیم و یکی به خان‌مان می‌آمد، چشم‌مان به دست آنها بود که یک ۲۰ تومانی یا ۵۰ تومانی عیدی بگیریم و خیلی لذت داشت. الان دیگر عیدی نمی‌گیریم و به خانواده عیدی هم می‌دهیم.

یک دروغ ۱۳ هم می‌گویی…

ایران قهرمان جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز