خبرگزاری کار ایران

دلم روشن است الریان را می‌بریم؛

بیگ‌زاده: بچه‌ها باخت مقابل الشباب را فراموش کردند

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۱۲۵

هر چه کادر فنی صلاح بدانند من هم همان کار را انجام می‌دهم و چه یک دقیقه برای استقلال بازی کنم و چه ۹۰ دقیقه سعی می‌کنم مفید باشم.

بیگ‌زاده می‌گوید لیگ آسیا را خوب شروع نکردیم اما می‌توانیم خوب آن را تمام کنیم تا با اقتدار بیشتر در مراحل بعدی بازی‌های آسیا حضور پیدا کنیم.

به گزارش ایلنا، هاشم بیگ‌زاده به احتمال زیاد به بازی با الریان می‌رسد تا در این دیدار حساس استقلال را همراهی کند. وی در گفت و گویی با سایت رسمی در خصوص شرایط خود صحبت کرد که در ادامه می‌خوانید:

*وضعیتت چطور است؟
خدا را شکر خوب هستم و شرایط خوبی دارم. دو روز است که تمرین می کنم اما از نظر آمادگی بدنی هنوز به شرایط مطلوب نرسیدم.

*مشکل مصدومیتت که رفع شده؟
خوشبختانه دیگر مشکلی از جهت مصدومیت نداشته و احساس درد ندارم و اگر هنوز به آمادگی بالای بدنی نرسیده‌ام به دلیل این است که ۳ هفته تمرین نکرده بودم.

*به بازی با الریان می رسی؟
در این چند روز مانده به بازی، آمادگی بدنی‌ام را هم بالا می‌برم و ان‌شاءالله که به بازی هم می‌رسم. البته هر چه کادر فنی صلاح بدانند من هم همان کار را انجام می‌دهم و چه یک دقیقه برای استقلال بازی کنم و چه ۹۰ دقیقه سعی می‌کنم مفید باشم.

*چه پیش بینی از بازی با الریان داری؟
اگر چه بازی سختی داریم اما من دلم روشن است که این بازی را می بریم.

*بحثروحی و روانی استقلال خیلی می تواند به برد در این بازی کمک کند از لحاظ روحی شرایط خوبی دارید؟
خوشبختانه شرایط روحی تیم مان هم خوب است و بچه‌ها باخت مقابل الشباب را فراموش کردند و با شرایطی خوب خود را آماده بازی با الریان کردند.

*حریف را که دست کم نمی‌گیرید؟
نه در لیگ قهرمانان آسیا اصلا نمی‌شود به جایگاه تیم‌ها در لیگ کشورشان نگاه کرد و ما هم با تمام توان به مصاف حریف مان می‌رویم. اگر یک مقدار با هوش باشیم می‌توانیم این بازی را ببریم.

*برد در این بازی هم خیلی می تواند در ادمه بازی‌های آسیایی به استقلال کمک کند. درست است؟
درست است. اگر این بازی را ببریم، می‌توانیم الجزیره را هم شکست دهیم. درست است که لیگ آسیا را خوب شروع نکردیم اما می‌توانیم خوب آن را تمام کنیم تا با اقتدار بیشتر در مراحل بعدی بازی‌های آسیا حضور پیدا کنیم.

*راستی چرا امسال استقلال این قدر بد شانسی می‌آورد و هر هفته یک مصدوم جدید دارید؟
این هم از شانس استقلال است واقعا امسال از این جهت خیلی بد بیاری آوردیم. من خودم در دوران فوتبالم هر سال فقط یک بار خودم مصدوم می‌شدم اما امسال نمی دانم چرا این همه بد بیاری آوردم. البته من همه این ها را به خواست خدا می‌گذارم و شاید واقعا خیری در کار بوده است. امیدوارم در سال جدید بهترین دوران فوتبالم را سپری کنم و بتوانم برای استقلال مفید‌ترین بازی ها را انجام دهم چون این چند هفته مصدومیتم هم برای خودم سخت بود و هم برای استقلال.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز