خبرگزاری کار ایران

بشار اسد:

چالش‌های پس از بحران از چالش‌های حین بحران خطرناک‌تر است

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۹۷۵

چالش‌های پس از بحران سوریه از چالش‌های حین بحران خطرناک‌تر است و خطرناک‌ترین این چالش‌ها «تندروی و وجود مزدوران» در سوریه است.

«بشار اسد» رئیس‌جمهوری سوریه تاکید کرد که چالش‌های پس از بحران سوریه از چالش‌های حین بحران خطرناک‌تر است.

به گزارش ایلنا به نقل از سانا، اسد در دیدار با رهبران حزب حاکم «بعث» در دمشق به مناسبت پنجاه و یکمین سالروز انقلاب هشتم مارس، بر حفظ افکار ملی و اسلام درست برای مصونیت هویت ملی و رویارویی با تلاش‌ها برای کاشتن افکار تندور در جامعه تاکید کرد.

وی افزود که جامعه سوریه امروز جامعه‌ای است که دیدگاه‌هایش نسبت به پیش از بحران و توطئه علیه این کشور روشن‌تر و واضح‌تر شده است.

اسد تصریح کرد که بحران باعثشده است بسیاری از مردم دیدگاه سیاسی پیدا کرده و به مباحثسیاسی نیز روی بیاورند.

رئیس‌جمهوری سوریه گفت که اقدام‌های حامیان تروریسم برای تبدیل سوریه به کشوری ضعیف همچنان ادامه دارد.

وی تاکید کرد که همزمان و به موازات پیشبرد آشتی در سوریه، در هم کوبیدن تروریسم نیز ادامه پیدا می‌کند.

اسد در ادامه گفت که چالش‌های پس از بحران سوریه از چالش‌های حین بحران خطرناک‌تر است و خطرناک‌ترین این چالش‌ها «تندروی و وجود مزدوران» در سوریه است.

وی عنوان کرد که در مرحله آینده باید ابزارهای لازم برای گفت‌وگو و مبارزه با فساد و تقویت فکر قومی و نیز ادامه تلاش برای حل مشکلات معیشتی مردم فراهم شود.

وی تصریح کرد که مسائل معیشتی برای مردم اکنون مهم‌تر از همه چیز است.

رئیس‌جمهوری سوریه به مساله بازسازی و به ویژه بازسازی مناطق روستایی اشاره کرد و گفت که بازسازی مناطق مختلف و به ویژه مناطق روستایی یکی از چالش‌های مهم پس از بحران است و خود این فرانید می‌تواند موقعیتی برای سرمایه‌گذاری و ایجاد فرصت‌های کاری ایجاد کند.

وی در این دیدار بر تقویت روابط با کشورهای دوست همانند ایران، روسیه و چین تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز