خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی استانداری البرز:

افزایش نقش تشکل‌ها و بخش تعاونی تاثیر به‌سزایی در " توازن " بازار دار

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۹۴۴

در تنظیم بهتر بازار باید بیش پیش به وظایف اصلی دولت یعنی همان تنظیم برنامه، اجرای قوانین و هدفمندی اقدامات بازگردیم و دست بخش خصوص را در تثبیت موقعیت بازار بازتر از پیش بگذاریم.

ایلنا: معاون برنامه ریزی استانداری البرز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان البرز بر لزوم حفظ ثبات موجود در وضعیت قیمت کالا ها و عرضه اجناس مورد نیاز مردم تاکید کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، مهرداد مظفری با بیان این مطلب در جلسه ستاد تنظیم بازار استان البرز اظهار داشت: اصل نخست در برقراری یک توازن و تعادل اصولی در بازار، افزایش نقش تشکل ها و بخش تعاونی در امور جاری است که باید با ایجاد زمینه های لازم این فرصت و امکان را برای بازاریان و البته تک تک مصرف کنندگان فرآهم آوریم.

وی افزود: افزایش رقابت پذیری، انحصارزدایی، افزایش کارایی اقتصادی، ثبات سطح نسبی قیمت ها، توسعه صنایع و ارتقای کیفیت محصولات تولیدی و…؛ همه از جمله آثار پررنگ افزایش نقش تشکل ها در عرصه بازار می باشد که بدان باید توجه ویژه ای داشته باشیم.

مظفری تصریح کرد: در تنظیم بهتر بازار باید بیش پیش به وظایف اصلی دولت یعنی همان تنظیم برنامه، اجرای قوانین و هدفمندی اقدامات بازگردیم و دست بخش خصوص را در تثبیت موقعیت بازار بازتر از پیش بگذاریم.

معاون برنامه ریزی استانداری البرز در این جلسه با تقدیر از تاثیر مثبت معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت درکنترل بهینه بازار از ابتدای اسفند ماه جاری، خاطرنشان کرد: در کنترل بازار نیز نقش خود مردم حیاتی و تاثیر گذار تر از سایر مکانیسم های بازدارنده است و این مردمند که با تصمیمات درست و بجای خود می توانند به بازار و ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا سمت و سو دهند.

مظفری با اعلام موافقت در خصوص پیشنهاد افزایش ساعات پخت نانوایی های مستقر در مسیر و جاده های پرتردد در ایام عید نوروز اظهار داشت: در کنترل و نظارت بازار در ایام پیش روی منطق با تراکم جمعیت بالا در استان باید مورد توجه ویژه باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز