خبرگزاری کار ایران

ناکامی‌های قبلی تیم امید فنی نبوده؛

افاضلی: انتخاب وینگادا خبر جدیدی نیست / تعهد اخلاقی‌ام را به فدراسیون ادا کردم

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۸۵۰

سن من برای کمک مربیگری قدری بالا رفته و دیگر نمی‌توانم به عنوان مربی در تیم امید فعالیت کنم و ترجیح می‌دهم به صورت مستقل و به عنوان نفر اول به کارم در مربیگری ادامه دهم.

سرمربی موقت تیم فوتبال امید گفت: انتخاب وینگادا برای تیم امید خبر جدیدی نیست و فدراسیون از مدت‌ها پیش با او به توافق رسیده بود.

هومن افاضلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: تصور می کنم فدراسیون از چند ماه پیش با وینگادا به توافق رسیده بود و حضور او در تیم امید قطعی بود.

وی در مورد دستیار ایرانی وینگادا و اینکه آیا همکاری او با تیم امید ادامه خواهد یافت یا نه گفت: دستیار وی انتخاب شده، ولی ترجیح می‌دهم من در این باره صحبتی نکنم. ضمن اینکه سن من برای کمک مربیگری قدری بالا رفته و دیگر نمی‌توانم به عنوان مربی در تیم امید فعالیت کنم و ترجیح می‌دهم به صورت مستقل و به عنوان نفر اول به کارم در مربیگری ادامه دهم.

افاضلی پیرامون انتخاب نفرات تیم امید از سوی او اظهار داشت: بنده حدود ۶۵ بازیکن را شناسایی کردم و مشخصات آنها را دسته‌بندی کردم و سرمربی جدید در صورت صلاحدید می‌تواند از این اطلاعات برای استفاده کند. وظیفه من صرفا جمع‌آوری و دسته‌بندی این اطلاعات بود و با انجام این وظیفه تعهد اخلاقی که به فدراسیون داشتم را انجام دادم.

سرمربی سابق تیم امید در مورد پتانسیل بازیکنان فعلی و شانس کشورمان برای صعود به المپیک گفت: تیم امید در ۴-۵ دوره گذشته همواره بازیکنان شایسته و خوبی در اختیار داشته، ولی در تمام این دوره‌ها به دلایل غیر فنی که ارتباطی با سرمربی این تیم‌ها نداشته از صعود به المپیک باز مانده و امیدوارم این دوره دیگر شاهد وقوع اینگونه اتفاقات برای تیم امید نباشیم و بتوانیم به طلسم ۴۰ ساله در صعود به المپیک پایان دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز