خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۸۵

بر این اساس محمد شاطریان که قبل از این به عنوان رئیس گروه آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی مشغول به کار بود جایگزین ناهید خدادادلشگری شد.

ایلنا: طی مراسمی " محمد شاطریان " به عنوان معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان آذربایچان شرقی معرفی شد.
به گزارش خبرنگار " ایلنا " مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در مراسم تودیع و معارفه معاون آموزش ابتدایی جدید و قبلی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهیدان والامقام و تبریک حضور حماسی و پرشور و نشاط ملت غیور ایران به ویژه دانش آموزان و فرهنگیان استان در راهپیمایی با شکوه یوم ا… ۲۲بهمن گفت: همه باید احساس مسئولیت نماییم تا تارموئی از نظام جمهوری اسلامی ایران کم نگردد.
" جعفر پاشایی " کار و تلاش در عرصه تعلیم و تربیت را یک فرصت و نوعی عبادت دانست و گفت: قطعا خداوند نتیجه عمل کسانی را که در جهت علم و دانش و تربیت انسان‌ها تلاش می‌نمایند در عالیترین درجه عطا خواهد کرد.
وی با اشاره به تنوع و پیچیدگی و همکاری تمامی بخش‌ها و همکاران تلاشگر آموزش ابتدایی خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی کار‌شناسانه، علمی و تعامل گام‌های موثری در این حوزه برداشته خواهد شد.
" پاشایی " در پایان از خدمات سه و نیم ساله ناهید خدادادلشگری در این مسئولیت قدردانی و محمد شاطریان را به عنوان معاون جدید آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان معرفی کرد.
گفتنی است محمد شاطریان " پیش از این به عنوان رئیس گروه آموزش ابتدایی مشغول به خدمت بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز