خبرگزاری کار ایران

ولاسکو به تیم ملی مشاوره می‌دهد؛

خوش‌خبر: قرارداد برناردی هفته بعد امضا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۷۳

او گفت ایران را هیچ گاه فراموش نمی‌کند و حاضر است با جان و دل همواره در راه موفقیت والیبال ایران با فدراسیون همکاری کند.

سرپرست تیم ملی والیبال از امضای قرارداد رسمی لورنزو برناردی سرمربی جدید تیم ملی والیبال در هفته آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا، امیر خوش‌خبر داشت: همان طور که قبلا گفته بودم وی ابراز تمایل کرده که با توجه به دلبستگی که به تیم ملی والیبال و مردم ایران دارد به ما مشاوره بدهد و ما را در راه رسیدن به موفقیت بیشتر کمک کند. او گفت ایران را هیچ گاه فراموش نمی‌کند و حاضر است با جان و دل همواره در راه موفقیت والیبال ایران با فدراسیون همکاری کند.

وی افزود: با ولاسکو در مورد مربی جدید و مسائل مربوط به تیم و لیگ والیبال صحبت کردیم. وی نیز درباره برناردی اظهار کرد که هر مربی می‌تواند خوب یا بد باشد و نمی‌توان از الان درباره عملکرد او در آینده قضاوت کرد. چرا که او باید در عمل خود را نشان دهد.

خوش‌خبر درباره زمان امضای قرارداد با سرمربی جدید تیم ملی نیز گفت: قرارداد هنوز امضا نشده است، اما توافق شفاهی صورت گرفته است و هفته آینده این قرارداد امضا می‌شود.

سرپرست فدراسیون والیبال درباره موافقت این فدراسیون با جدایی ولاسکو گفت: قرارداد ما با ولاسکو سال به سال بود و تا پایان سال ۲۰۱۴ نیز با او قرارداد داشتیم. اما با توجه به خدمتی که او به والیبال ایران کرد و همچنین درخواست رسمی کشورش برای حضور وی در تیم ملی آرژانتین، از لحاظ اخلاقی درست نبود که جلوی او را بگیریم. به همین دلیل تصمیم گرفتیم به صورت کاملا دوستانه با درخواست او موافقت کنیم.

وی درباره گلایه برخی خبرنگاران از مصاحبه نکردن ولاسکو در فرودگاه عنوان کرد: قرار بر این شد که نشست خبری روز شنبه برگزار شود تا خبرنگاران هر سوالی دوست دارند در یک زمان مناسب از ولاسکو بپرسند. ما هم از ایشان خواستیم که در هنگام ورود به ایران به هیچ وجه مصاحبه نکند.

خوش‌خبر در پایان درباره زمان امضای قرارداد با لورنزو برناردی سرمربی جدید تیم ملی تصریح کرد: قرارداد هنوز امضا نشده است. اما توافق شفاهی صورت گرفته و هفته آینده این قرارداد امضا می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز