خبرگزاری کار ایران

گلاب آدینه به شب چراغ «عروسی خان مظفر» می‌آید

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۲۰

نمایش «عروسی خان مظفر» که با شیوه نمایش سنتی ایرانی روی صحنه می‌رود روایتی از زندگی زنان چاله میدان است که در اعتراض به کمبود نان جلوی کالسکه ناصرالدین شاه را می‌گیرند و دست به شورش می‌زنند.

ایلنا: مراسم شب چراغ(اولین اجرا) ‌ی نمایش «عروسی خان مظفر» نوشته و کار محمدحسین ناصربخت، امشب(جمعه ۲۵ بهمن ماه) با حضور گلاب آدینه ساعت ۳۰:۱۹ در تماشاخانه سنگلج برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا‌: نمایش «عروسی خان مظفر» که با شیوه نمایش سنتی ایرانی روی صحنه می‌رود روایتی از زندگی زنان چاله میدان است که در اعتراض به کمبود نان جلوی کالسکه ناصرالدین شاه را می‌گیرند و دست به شورش می‌زنند.

در «عروسی خان مظفر» میثم یوسفی، مریم آشوری، وحید شاهینی، علیرضا صالحی، شاهین علایی‌نژاد، مسعود رحیم‌پور، علیرضا قنبری، کیوان کاوند، محمدحسین سعید، محمد کلهر، امیرمحمد انصافی، امیرحسین انصافی، پیام رضایی، ابوالفضل اشرب، مهدی صفاری‌نژاد، حسین ملکی‌زاده به عنوان بازیگر حضور دارند. همچنین شراره طیار نیز به عنوان عروسک گردان نمایش حضور دارد.

آهنگساز نمایش عبدالله آتشانی، نوازنده تنبک امیر حسین انصافی؛ نوازنده کمانچه رامین عبداللهی و نوازنده تار میلاد پرصبر، با گروه همکاری می‌کنند.

از دیگر عوامل نمایش می‌توان به شاهین علائی‌نژاد به عنوان طراج حرکات، افسانه زمانی به عنوان طراح لباس، محمد صفاری‌نژاد به عنوان دستیار کارگردان، محمد کلهر به عنوان مدیر صحنه، محمدحسین ناصربخت به عنوان طراح صحنه و پیمان شریعتی به عنوان مشاور کارگردان اشاره کرد.

به جز گلاب آدینه به عنوان مه‌مان ویژه برای افتتاح نمایش، بنفشه حجازی(رمان نویس) نیز در مراسم شب چراغ نمایش «عروسی خان مطفر» حضور خواهند داشت.

علاقه‌مندان برای خرید بلیت نمایش می‌توانند با شمار تلفن ۰۹۱۹۰۳۰۱۵۲۲ تماس بگیرند و یا به سایت تیوال به نشانی www. tiwall. com مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز