خبرگزاری کار ایران

۱۹ بهمن تا ۲۵ اسفند در اصفهان برپا می شود؛

دوره های آموزشی مقررات ایمنی حمل ونقل مسافر برون شهری برای رانندگان

کد خبر : ۱۴۵۴۲۸

دوره آموزشی باز آموزی مقررات ایمنی حمل و نقل مسافر برون شهری جاده ای با حضور رانندگان ناوگان حمل ونقل جاده ای و در محل انجمن صنفی کارگری رانندگان اتوبوسهای برون شهری برگزار می شود.

ایلنا: معاون حمل و نقل اداره کل حمل ونقل و پایانه های استان اصفهان درمراسم افتتاحیه دوره بازآموزی مقررات ایمنی حمل ونقل مسافر برون شهری جاده ای گفت؛ این دوره ازتاریخ ۱۹ بهمن لغایت ۲۵ اسفند به مدت ۳۶ روز و برای ۳ هزارو ۶۰۰ راننده بخش حمل و نقل جا ده ای برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از اصفهان، " صفاتاج " با اشاره به آموزش حدود ۱۳ هزار راننده در ۹ ماهه سال ۹۲ تصریح کرد؛ از سال۱۳۸۵ تا کنون ۲۳۷ هزار راننده آموزش های بدو خدمت و ضمن خدمت گذرانده اند.

معاون حمل ونقل و پایانه های استان اصفهان هدف از برگزاری این دوره را آشنایی با قوانین ومقررات جدید، سلامت شغلی، اخلاق حرفه ای، برخورد صحیح راننده با مسافر، آموزش مهمانداری و مسایل ایمنی در طول سفر برای رانندگان عنوان کرد.

وی افزود؛ دوره بازآموزی مقررات ایمنی حمل ونقل مسافر برون شهری، رانندگان را با راهکارهای جلب و رضایت مشتری برای افزایش بهره وری و ارتقاء سطح خدمات آشنا می کند.

" صفا تاج " با بیان این که در بخش حمل و نقل مسافر هم اطلاعات باید به روز باشد، گفت؛ در این بخش لازم است همواره با روش جدید در بخش حمل ونقل آشنا شویم.

شایان ذکر است به دلیل وجود سوالات مبهم برای برخی از رانند گان، کارشناسان پلیس راه در این جلسات بازآموزی ضمن آموزش به سوالات رانندگان پاسخ می دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز