خبرگزاری کار ایران

سخنگوی جبهه ایستادگی در گفت‌وگو با ایلنا:

برخی انتقادات از روی انتقام‌جویی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۱۵

انتقاد و گلایه رئیس جمهور به آن دسته از مخالفانی است که به دور از اخلاق، انصاف و آگاهی اظهارنظر می‌کنند و هجمه‌ها و تخریب‌های بی‌امانی را در قالب تیرهای مسموم به سوی دولت رها می‌کنند و چه بسا مانع ادامه مسیر می شوند.

سخنگوی جبهه ایستادگی با بیان اینکه انتقاد و گلایه رئیس جمهور به آن دسته از مخالفانی بود که به دور از اخلاق، انصاف و آگاهی اظهارنظر می‌کنند، تاکید کرد: قطعا رهبری نیز از این نوع مخالفت‌ها و هجمه‌ها درباره دولت راضی نیستند.

ابوالقاسم رئوفیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص هجمه‌های اخیر به رئیس جمهور از سوی برخی از اصولگرایان و نمایندگان مجلس گفت: رئیس جمهور نباید به گونه‌ای صحبت کند که مخالفین وی بهانه‌ای برای جولان دادن و بهانه‌گیری پیدا کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه بسیاری از اصولگرایان، آقای روحانی را معتدل و اعتدال‌گرا می‌دانند، خاطرنشان کرد: به نظر می‌آید اظهارات اخیر آقای روحانی نشان از دلخوری و گلایه ایشان از برخی مواضع و کارشکنی‌هایی است که از سر ناآگاهی و در برخی مواقع از روی غرض‌ورزی است اما به هر حال ایشان باید در برابر این مخالفت‌ها صبور باشند و با حوصله بیشتری نسبت انتقادات، پاسخ دهد.

وی با بیان اینکه دعوت رئیس جمهور از همه اقشار بالاخص دانشگاهیان برای بیان نظراتشان انتظار به‌جایی است، اظهار داشت: انتقاد و گلایه رئیس جمهور به آن دسته از مخالفانی بود که به دور از اخلاق، انصاف و آگاهی اظهارنظر می‌کنند و هجمه‌ها و تخریب‌های بی‌امانی را در قالب تیرهای مسموم به سوی دولت رها می‌کنند و چه بسا مانع ادامه مسیر می شوند.

رئوفیان ادامه داد: نظرات این دسته از مخالفان برخواسته از عقلانیت و ادب نیست به شکلی که حس انتقام‌جویی در این نگرش‌ها و مخالفت‌ها حس می‌شود و قطعا رهبری نیز از این نوع مخالفت‌ها و هجمه‌ها درباره دولت راضی نیستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز