خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس

دادستانی مشکلات مالکیت تیم گهر دورود را حل کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۷۵

متأسفانه هزینه‌های این تیم توسط دادستانی پرداخت نشده و اجازه واگذاری آن هم صادر نمی‌شود و روز به روز از ارزش تیم کاسته می‌شود، تیمی که دیگر جزء اموال بیت‌المال است.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس: متأسفانه هزینه‌های این تیم توسط دادستانی پرداخت نشده و اجازه واگذاری آن هم صادر نمی‌شود و روز به روز از ارزش تیم کاسته می‌شود، تیمی که دیگر جزو اموال بیت‌المال است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس با انتقاد از طولانی شدن روند تعیین تکلیف اموال امیرمسعود آریا در جمع خبرنگاران گفت: تیم فوتبال گهر دورود جزو اموال مرتبط با اختلاس ۳ هزار میلیاردی است که با توجه به نبود متصدی مشخص برای این تیم در حال ورشکستگی و منحل شدن است.

عباس قائد رحمت با انتقاد از بی‌توجهی نسبت به تعیین تکلیف اموال مرتبط با اختلاس ۳ هزار میلیاردی که تیم فوتبال گهر درود هم جزو همین اموال است، توضیح داد: در حال حاضر و بعد از بررسی پرونده «امیرمنصور آریا» تیم فوتبال گهر دورود زیر نظر دادستانی کل کشور است.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: متأسفانه هزینه‌های این تیم توسط دادستانی پرداخت نشده و اجازه واگذاری آن هم صادر نمی‌شود و روز به روز از ارزش تیم کاسته می‌شود، تیمی که دیگر جزو اموال بیت‌المال است.

وی درباره مشکلات تیم فوتبال گهر دورود، گفت: در حال حاضر و بعد از گذشت چند سال ماه از لیگ دسته اول فوتبال کشور ۳۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم پرداخت نشده و طبق قرار داد، بازیکنان حق دارند تیم را ترک کنند کما اینکه مدتی قبل برخی بازیکنان مانند دروازه‌بان اصلی گهر، تیم را ترک کردند.

قائدرحمت یادآور شد: گهر دورود از جمله تیم‌هایی بود که از پایتخت به شهرستان واگذار نشد و خود با توانایی خود رشد کرده و به لیگ بر‌تر راه پیدا کرد اما به دلیل مشکلات مالی به دسته یک سقوط کرد و در لیگ دسته یک هم مشکلات عدیده‌ای دارد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: برای رفع مشکلات مالی تیم به همراه استاندار لرستان درخواست ملاقات با دادستانی کل کشور را داشتیم که ایشان حاضر به مذاکره نشدند، تنها راه نجات تیم در حال حاضر جذب اسپانسر و حمایت کارخانجات محلی است که به دلیل محروم بودن منطقه اسپانسر حمایت نکرده و کارخانجات محلی از جمله کارخانه سیمان لرستان به تیم کمک نمی‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز