خبرگزاری کار ایران

مدیر حوادثو فوریت‌های پزشکی اصفهان خبر داد:

گاز منوکسید کربن باز هم در اصفهان قربانی گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۸۵

گازسمی منوکسیدکربن جان ۱نفر را گرفت و ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد.

ایلنا: مدیر حوادثو فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: طی تماسی با اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان اصفهان اعلام شد که ۱ نفر در منزلی واقع درشهرک کاوه دچار کاهش سطح هوشیاری شده که پس از حضور کار‌شناسان فوریت‌های پزشکی و بررسی علائم حیاتی، متاسفانه مرد ۳۴ ساله جان خود را از دست داده است.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ غفور راستین افزود: همچنین در تماسی دیگر با اتاق فرمان ۱۱۵ شهرستان شهرضا اعلام شد که ۲ نفر در مسجدی دریکی ازروستاهای شهرضادچار کاهش سطح هوشیاری شده است.

بر همین اساس سریعاً یک واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی۱۱۵ در محل حاضر و مصدومین را که دچار مسمومیت با گاز CO شده بودند را به بیمارستان صاحب الزمان(عج) شهرضا انتقال دادند.
ایشان با بیان حادثه‌ای دیگر در‌‌ همان روز افزود: در تماسی دیگر با اتاق فرمان ۱۱۵ شهرستان اصفهان اعلام شد که ۳ نفر درمنزلی واقع خیابان خیام این شهرستان دچار کاهش سطح هوشیاری شده است. بر همین اساس سریعاً یک واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی۱۱۵ در محل حاضر شدندو مصدومین را که دچار مسمومیت با گاز CO شده بود را به بیمارستان عیسی بن مریم(ع) انتقال دادند.
مدیرحوادثوفوریتهای پزشکی اصفهان با توجه به سردی هوا و عدم استفاده مناسب از وسایل گرمایشی و مسمومیت شهروندان گرامی بر اثر گاز سمی منوکسید کربن بیان کرد: در گزارشی دیگر با اتاق فرمان ۱۱۵ شهرستان فلاورجان اعلام شد که ۳ نفر در منزلی واقع درخیابان شیخ بهایی سودرجان دچار کاهش سطح هوشیاری شده است. بر همین اساس سریعاً یک واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی۱۱۵ در محل حاضر شدندو مصدومین را که دچار مسمومیت با گاز CO شده بودند را به بیمارستان امام خمینی(ره) فلاورجان انتقال دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز