خبرگزاری کار ایران

افرادی که رسول می‌خواست نیامدند؛

برزگر: خادم در گذشته هم در مدیریت فدراسیون ورود می‌کرد

کد خبر : ۱۳۸۲۸۹

پس بررسی خواهیم کرد ببینیم رسول خادم همزمان به دو شغل ریاست و سرمربیگری می‌رسد یا نه. اگر هم لازم شد ما ورود کرده و تصمیم لازم را خواهیم گرفت.

عضو کمیته فنی فدراسیون کشتی گفت: رسول خادم در زمان مدیریت گذشته فدراسیون کشتی در کار مدیریت ورود می‌کرد.

منصور برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به انتخاب رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بیان داشت: شورای فنی فدراسیون با بررسی‌هایی که انجام داد و بنا به اینکه ملی‌پوشان با رسول خادم هماهنگ شده بودند وی را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کرد. در کنار محمد بنا و حسن بابک هم در کشتی فرنگی مشغول به کار شدند این کادر ان‌شاءالله تا بازی‌های آسیایی و المپیک برزیل به کار خود در تیم ملی ادامه خواهند داد و پس بررسی خواهیم کرد ببینیم رسول خادم همزمان به دو شغل ریاست و سرمربیگری می‌رسد یا نه. اگر هم لازم شد ما ورود کرده و تصمیم لازم را خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: علیرضا حیدری هم به عنوان نایب رئیس فدراسیون کشتی اقدامات لازم درخصوص مدیریت این فدراسیون را انجام می‌دهد. البته رسول خادم هم در پست سرمربیگری و هم مدیریت قوی است و اگر در یکجا کار می‌کرد موفق‌تر بود اما افرادی که رسول خادم می‌خواست برای سرمربیگری کشتی آزاد یا نیامدند و یا در جاهای دیگر مشغول به کار هستند، البته یکسری هم اعلام آمادگی کردند که بیایند اما در حد تیم ملی نبودند. به نظر من هواداران مثلثرسول خادم، علیرضا حیدری و علیرضا رضایی خوب هستند می‌توانند با تأمین بودجه لازم از سوی وزارت ورزش به دستاوردهای بزرگی برسند.

وی افزود: رسول خادم هیچ‌گاه بین کشتی فرنگی و آزاد فرقی نمی‌گذارد و به همین آقایان بنا و بابک را در رأس امور فنی قرار داده تا امور مربوط به این حوزه را انجام دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز