خبرگزاری کار ایران

سلطانی: بیرانوند از عاقبت حسینی در استقلال درس عبرت بگیرد/ این تصمیم فوتبال و آینده او را نابود می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۴۸۴

پیشکسوت پرسپولیس به بیرانوند توصیه کرد تا از تصمیمش مبنی بر پیوستن به استقلال منصرف شود.

بهروز سلطانی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در خصوص جدایی علیرضا بیرانوند و مذاکراتش با استقلال اظهار داشت: این رفتارهای بیرانوند مخصوص الان نیست و قبلاً هم بارها چنین روحیاتی از خودش نشان داده است و نمی‌دانم چرا انقدر به مادیات اهمیت می‌دهد و برایش نسبت به هرچیزی در اولویت است. زمانی که قصد داشت پرسپولیس را ترک کند و به بلژیک برود من به او توصیه کردم این کار را نکند و به فوتبالش ضربه نزند ولی گوش نداد و رفت و آنجا گل‌های بدی خورد و در نهایت مجبور شد برای اینکه جام جهانی را از دست ندهد به ایران برگردد.

وی افزود: وقتی بیرانوند در آن شرایط پرسپولیس را ترک کرد و بعد وقتی اوضاع خوبی نداشت به پرسپولیس برگشت هواداران با آغوش باز او را پذیرفتند. او باید بداند هرچه دارد از هواداران پرسپولیس دارد. منِ نوعی هم اگر روزی بهروز سلطانی شدم از صدقه سر پرسپولیس و هوادارانش بود. او بداند هیچ تیمی برایش مثل پرسپولیس نمی‌شود و بهتر است دست از تصمیمات غیر عقلانی بردارد و به تیم برگردد و تا پایان فوتبالش در پرسپولیس بماند تا بعد از دوران بازنشستگی هم اعتبار و عزتی برای خودش داشته باشد و از عاقبت بازیکنانی که قبل از او این مسیر اشتباه را رفتند درس عبرت بگیرد.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: من نظر شخصی خود را می‌دهم و حالا کاری ندارم کسی بخواهد ناراحت بشود یا نشود. به نظرم این کار از هر لحاظ بخواهید فکر کنید اشتباه است و موضوعی نیست که بخواهیم برای آن توجیه اقتصادی بیاوریم. علیرضا بیرانوند از لحاظ فنی گلر خوبی است ولی خب باید با توجه به شرایط سنی که دارد به فکر آینده‌اش باشد و اینکه کاری نکند که تا عمر دارد پشیمان شود. شما نگاه کنید مثلا از انتقال مهدی هاشمی نسب که از پرسپولیس به استقلال رفت چند سال می‌گذرد و هنوز هم هواداران آن انتقال را فراموش نکرده‌اند. واقعاً می‌ارزد که به خاطر 2-3 سال بازی کردن در این شرایط سنی بخواهد آینده خوش را نابود کند؟

وی افزود: بیرانوند که مشکل مالی ندارد تا بخواهد حالا برای چند میلیارد بیشتر چنین تصمیمی بگیرد. پرسپولیس 30-40 میلیون هوادار دارد و شکست دل یک چنین جمعیتی چقدر می‌ارزد که می‌خواهد آن را به پول بفروشد؟ بعد اینکه او فکر می‌کند عزت و اعتباری که پیش هواداران پرسپولیس دارد را در استقلال می‌تواند داشته باشد؟ همین حسین حسینی را ببینید چند سال است در استقلال است و محصول خود این تیم بوده و کاپیتان تیم شده است و نگاه کنید بعد از اینکه 2 گل بد دریافت کرد چه رفتاری با او داشتند؟ وقتی با کاپیتان خودشان این چنین می‌کنند با بیرانوند می‌خواهند چه رفتاری داشته باشند وقتی تا همین دو هفته قبل در فینال جام حذفی به او فحاشی می‌کردند؟ اگر 2 بازی بد بازی کرد و او را به حاشیه بردند می‌خواهد چکار کند؟ این تصمیم می‌تواند فوتبال او را نباود کند.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه عنوان کرد: از دیروز تا همین الان بارها سعی کردم با علیرضا تماس بگیرم و با او صحبت کنم تا از تصمیمش منصرف شود ولی نتوانستم با او ارتباط برقرار کند و از همین جا به او می‌گویم پیش از اینکه تصیمیم غیر عاقلانه‌ای بگیرد کمی  فکر کند و با چند نفر مثل عابدزاده مشورت کند تا تصمیمی نگیرد که به ضررش تمام شود. او 30 سالش رد شده است و الان باید به فکر آینده فوتبالی خودش باشد. این تصمیمات عجولانه و احساساتی برای او خوب نیست. زمانی هم که قصد داشت به اروپا برود به او گفتم این تصمیم مناسبی نیست و آنجا نمی‌تواند رشد و پیشرفتی داشته باشد و رفت و سرش به سنگ خورد و برگشت و هواداران پرسپولیس هم با آغوش باز او را پذیرفتند ولی این مسیری که الان می‌رود بازگشتی ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز