خبرگزاری کار ایران

عکس‌های فروغ فرخزاد در ویستا روی دیوار رفت

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۰۰

دو حجم براساس سطری از شعر فروغ «به ایوان می‌روم و انگشت‌های کشیده‌ام را بر پوست شب می‌کشم» و «دست‌هایم را در باغچه می‌کارم، می‌دانم سبز خواهد شد» در گالری ویستا به نمایش گذاشته شد.

ایلنا: گالری ویستا که قرار بود با نمایشگاه ˝از اهالی امروز˝، روز ۲۰ دی ماه آغاز به کار کند به دلایل مشکلات فنی، با دو روز تاخیر یکشنبه(۲۲ دی) آغاز به کار کرد و رئیس هیات مدیره انجمن نقاشان از این نمایشگاه دیدن کرد.

به گزارش ایلنا، در این نمایشگاه که آرش تنهایی نمایشگاه‌گردان آن است، آثاری از آزاده اخلاقی، سمیرا اسکندرفر، مارال اصفهانی، فرشاد آل‌خمیس، صالح تسبیحی، حسین تمجید، مریم جهانی، فرزانه حسینی، محبوبه حسینی، ابراهیم حقیقی، محمد حمزه، زرتشت رحیمی، امیر سقراطی، شیوا سنجری، بهزاد شیشه‌گران، قباد شیوا، شاهد صفاری، محمدمهدی طباطبایی، کیانوش غریب‌پور، محمد فدایی، آناهیتا سپیده‌ مهرگان، کیان وطن، مرتضی یزدانی، آناهیتا قاسمخانی، کوروش قاضی‌مراد و معصومه مظفری به‌نمایش در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

در این نمایشگاه، آثاری با مدیوم‌های نقاشی، عکس، نقاشی خط و مجسمه در معرض دید علاقمندان قرار گرفت که بخش عمده آثار این نمایشگاه را نقاشی تشکیل می‌داد و در بیشتر این آثار هنرمندان به اتکاء به شعر فروغ فرخزاد اثر خود را خلق کرده بودند. بخش عمده نقاشی‌های این مجموعه پرتره‌هایی از فروغ فرخزاد بود.

همچنین در این نمایشگاه دو حجم براساس سطری از شعر فروغ «به ایوان می‌روم و انگشت‌های کشیده‌ام را بر پوست شب می‌کشم» و «دست‌هایم را در باغچه می‌کارم، می‌دانم سبز خواهد شد» خلق شده بودند. بخش عمده آثار به مناسبت برپایی این نمایشگاه خلق شده‌اند.

این نمایشگاه برای نزدیک‌تر شدن اهالی نوشتار و تصویر و هنرمندانی از نسل‌ها و گرایش‌های مختلف در کنار‌ هم شکل گرفته است.

نمایشگاه «از اهالی امروز» تا ۳۰ دی ادامه خواهد‌ داشت. گالری «ویستا» در خیابان مطهری، خیابان می‌رعماد، کوچه ۱۲، پلاک ۱۱ واقع شده و از ساعت ۱۷ تا ۲۱ پذیرای علاقه‌مندان خواهد‌بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز