خبرگزاری کار ایران

ملاقات چهره به چهره رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با مردم درباره مشکلات ثبتی

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۶۹۱

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ادامه بازدید‌های میدانی و ملاقات چهره به چهره با مردم در راستای سیاست‌های دستگاه قضایی، با حضور در مسجد جامع شهر ایلام به مسائل و مشکلات ثبتی مردم رسیدگی کرد.

به گزارش ایلنا، حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ادامه بازدید‌های میدانی و ملاقات چهره به چهره با مردم در راستای سیاست‌های دستگاه قضایی، با حضور در مسجد جامع شهر ایلام به مسائل و مشکلات ثبتی مردم رسیدگی کرد.

رئیس سازمان ثبت در این دیدار مردمی با تشریح اهمیت و لزوم اقدام مردم جهت دریافت اسناد رسمی و حدنگاری اراضی کشاورزی، با تقدیر از یکی از کشاورزان این استان که با پیگیری‌ها و استفاده از تسهیلات سازمان ثبت موفق به دریافت سند رسمی ۳۰۰ هکتاری اراضی کشاورزی خود شده است گفت: بی تردید تثبیت مالکیت و دریافت سند رسمی، مزایای بسیاری از جمله پیشگیری از اختلافات، استفاده از سند رسمی برای دریافت وام و تسهیلات جهت توسعه فعالیت‌های کشاورزی را در پی خواهد داشت و سازمان ثبت همه شرایط لازم را برای تسهیل در امور مردم در این زمینه فراهم کرده است.

وی ابراز امیدواری کرد با پشتیبانی‌های خوب دستگاه قضایی و رئیس کل دادگستری استان ایلام، این استان به استانی پیشرو در ارائه خدمات ثبتی و تکمیل حدنگاری تبدیل شود.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور همچنین با حضور در برنامه زنده تلویزیونی "افق روشن" در شبکه استانی ایلام، سیاست‌ها و اقدامات دستگاه قضایی در نهضت خدمت رسانی به مردم بویژه برنامه‌ها و اقدامات سازمان ثبت را تشریح کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز