خبرگزاری کار ایران

پرچم ایران در اتاق فرماندار دنا سوژه رسانه‌ها شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۲۵۰

فرماندار دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد در روز هشتم خردادماه امسال در ارتباط با وظایف مدیران و پرهیز از جانبداری آنان از کاندیداها در انتخابات، در حالی اقدام به مصاحبه با یکی از رسانه ها کرد که تصویر پرچم ایران به صورت سر و ته در اتاقش نصب شده بود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "کورش درخشان زاده" در آن مصاحبه تاکید کرد که با توجه به مَنویات مقام معظم رهبری، دغدغه‌ای جزء امنیت، سلامت و مشارکت ندارد و هر مُدیری بخواهد از این خطوط قرمز عبور کند، بدون مصلحت اندیشی برخورد می‌کنیم.

وی در آن روز ( سه شنبه هشتم خردادماه جاری یعنی 2 روز پیش) گفت: مدیران از اکنون هوشیار باشند که حق استفاده از امکانات دولتی برای طرفداری از هیچ فرد، گروه و جریانی را ندارند و نباید دغدغه‌ای جز انتخاباتی سالم و باشکوه را داشته باشند.

با گذشته 2 روز از آن مصاحبه، اکنون پرچم قابل مشاهده در تصویر آن مصاحبه که در اتاق محل کار فرماندار دنا بوده، سوژه فضای مجازی، برخی رسانه‌های محلی و کانال های مجازی شده است.

برخی رسانه ها نوشتند: تصویری عجیب از اتاق فرماندار شهرستان دنا! برخی کاربران فضای مجازی هم با انتقاد از کورش درخشان زاده خواسته‌اند استعفاء دهد چرا که متوجه سر و ته شدن پرچم نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز