خبرگزاری کار ایران

معاون اجرایی هیات مدیره نظام پرستاری تهران:

به دنبال حل مشکلات پرستاران هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۳۲۲

معاون اجرائی نظام پرستاری تهران ضمن تاکید بر حل مشکلات پرستاران گفت: اجازه نخواهیم داد حقوق پرستاران زیر سوال برود.

به گزارش ایلنا، علی عباسی بگلو، معاون اجرائی نظام پرستاری تهران با اشاره به طرح های پرستاری  اظهار کرد: طرح کمک پرستاری یکساله، طرح پرستار بیمارستانی و طرح پرداخت مبتنی بر عملکرد آسیب فراوانی به جایگاه پرستاری در کشور وارد می کند و نمی تواند کمک علمی به پرستاران باشد.

وی افزود: متاسفانه عده ای کم به جایگاه پرستاری نگاه سود محور دارند و دغدغه های پرستاران بالین را به صورت شعارگونه دنبال می کنند،  این نگاه باید در جایگاه مدیریتی جامعه پرستاری تغییر کند.

معاون اجرائی نظام پرستاری تهران تاکید کرد: متاسفانه برخی نگاه درآمد زایی به جامعه پرستاری دارند و چالش های جدیدی برای پرستاران ایجاد کردند که این موضوع باعث دلخوری تعدادی از همکارانم در جامعه پرستاری شده که به فکر مهاجرت از کشور افتادند.

عباسی بگلو ضمن تاکید بر حل مشکلات جامعه پرستاری کشور گفت:  به دنبال رفع چالش های موجود در پرستاری هستیم و اجازه نخواهیم داد حقوق پرستاران زیر سوال برود؛  لذا در همین زمینه در تلاش و مذاکراتی هستیم تا بتوانیم مشکلات را حل و فصل کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز