خبرگزاری کار ایران

محبوب ترین انواع سقف متحرک کدام اند؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۲۲۶

سقف متحرک با انواع متریالها قابل اجرا می باشد و شاید بهتر است بگوییم هر سقفی با هر متریالی توان متحرک شدن دارد. اما در حال حاضر در بازار ایران سقف متحرک با 4 نوع متریال عرضه میگردد.

امروزه در اکثر پروژه های ساختمانی تمایل به استفاده از سقف متحرک وجود دارد. اگر شما هم به دنبال خرید محبوب ترین و کاربردی ترین مدل سقف متحرک هستید در این نوشتار همراه ما باشید. سقف متحرک با انواع متریالها قابل اجرا می باشد و شاید بهتر است بگوییم هر سقفی با هر متریالی توان متحرک شدن دارد. اما در حال حاضر در بازار ایران سقف متحرک با 4 نوع متریال عرضه میگردد.

سقف متحرک آلومینیومی به عنوان مدرنترین و گرانترین سقف متحرک

سقف متحرک پارچه‌ ای

سقف متحرک شیشه‌ ای

سقف متحرک پلی کربنات به عنوان ارزانترین سقف متحرک

که در این نوشتار ما به بررسی سه مدل از محبوبترین انواع سقف متحرک می پردازیم.

سقف متحرک آلومینیومی

اولین محصولی که ما قصد معرفی آن را داریم سقف متحرک آلومینیومی می باشد. این کالا هم از جمله محبوب ترین مدل های سقف متحرک می باشد. این محصول از موتور توبولار، سازه تمام آلومینیوم و یراق آلات حرکتی تشکیل شده است.

سقف متحرک آلومینیومی را می توان به عنوان مقاوم ترین نوع سقف در نظر گرفت. سقف آلومینیومی نوعی از سقف متحرک است که بسیار مناسب سبک مدرن در معماری میباشد و این سقف به سبب استحکام بالا قابلیت اجرای بدون شیب را نیز داراست. استراکچر تمام آلومینیوم به این محصول اجازه داده است تا در شرایط مختلف، مقاومت مطلوبی را از خود به نمایش بگذارد. از نظر نوع و مکانیزم، شما می توانید این محصول را در سه دسته بندی اصلی یعنی مدل های لوور ثابت، فقط چرخش لوور، چرخشی جمع شونده دریافت کنید.

محاسن سقف متحرک آلومینیومی:

  • امکان ایجاد سایه صد درصدی
  • امکان ایجاد سایه و نیم سایه
  • امکان اجرای سقف به صورت تخت و بدون شیب
  • مناسب سبک‌های مدرن
  • اجرای سریع و راحت
  • طول عمر بالا

سقف متحرک پارچه ای

محبوب ترین انواع سقف متحرک کدام اند؟

دومین و محبوب ترین محصولی که ما قصد معرفی آن را داریم مربوط به سقف متحرک پارچه ای می باشد. این محصول از استراکچر تمام آلومینیومی و غشا پی وی سی به عنوان عنصر پوشاننده سطح سقف تشکیل شده است. این سقف‌ ها به نسبت سقف‌ متحرک شیشه‌ای و آلومینیومی در بین مردم از محبوبیت بیشتری برخوردار است، علت این امر سبک بودن این سقفها به نسبت انواع شیشه‌ای و ارزانتر بودن غشاء PVC به نسبت پنل آلومینیومی است. به خاطر داشته باشید که در مقایسه با دیگر مدل های سقف متحرک، این محصول هزینه کمتری دارد. این محصول با کیفیت های متفاوتی هم به روش صنعتی و هم سنتی در بازار ایران تولید می شود.

پارچه مورد استفاده برای سقف های متحرک پارچه ای که با نام پارچه pvc هم در بازار معروف است در واقع الیاف مقاوم پلی استر با روکش محافظ پی وی سی می باشد. که دارای 30 سال عمر مفید و 5 سال گارانتی تعویض می باشد. که بهترین برند برای این نوع از پارچه ها، مهلرآلمان یا فراری فرانسه می باشد و در مورد موتور بهترین برند موتور بکر آلمان و سامفی فرانسه می باشد.

محاسن سقف متحرک پارچه ای

  • قیمت مناسب نسبت به سایر سقف ها
  • نصب سریع و راحت
  • طول عمر بالا در صورت استفاده از غشاء مرغوب
  • تنوع بالا در مدلهای از پیش طراحی شده
  • عایق حرارت

سقف متحرک شیشه ای

محبوب ترین انواع سقف متحرک کدام اند؟

و در نهایت، آخرین دسته بندی محبوب از انواع سقف متحرک، مربوط به محصولات شیشه ای می باشد. به صورت کلی، سقف متحرک شیشه ای از قسمت ها و اجزای مختلفی تشکیل شده است. موتور توبولار، سازه های آلومینیومی و شیشه های سکوریت و لمینیت شده از جمله قطعاتی به حساب می آیند که در طراحی این نوع سقف ها مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع سقف بواسطه حساسیت بسیار بالای متریال شیشه نیاز به فریم‌های نگهدارنده خاص و علاوه بر آن سازه تکیه‌گاهی بسیار مستحکم دارد و از این رو سنگین ترین نوع سقف متحرک محسوب میشود. عموماً فضای دپوی تایلهای متحرک با متریال شیشه مساحت زیادی را به خود اختصاص میدهد از این رو سقف متحرک شیشه‌ای کمترین میزان بازشو نسبت به سایر مدلها را ارائه میدهد.

سقف متحرک شیشه ای که به راحتی با فشردن یک دکمه باز می شود بهترین گزینه برای تبدیل فضای داخلی بسته به فضای باز می باشد. مواد اولیه به کار رفته در طراحی آن باعث شده تا در برابر آسیب ها و مشکلات مختلف مقاومت مطلوبی را از خود به نمایش بگذارد. به خاطر داشته باشید که انواع سقف متحرک شیشه ای نه تنها طول عمر زیادی دارند، بلکه زیبایی محیط را نیز به صورت مستقیم تحت تاثیر خود قرار خواهند داد.

محاسن سقف متحرک شیشه ای

  • شفافیت کامل سقف
  • طول عمر بالا
  • میزان عبور نور حداکثری
  • نصب سریع و راحت
  • مناسب انواع سبکهای معماری
پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز