خبرگزاری کار ایران

نامه‌نگاری‌های شهرام کرمی با دبیرخانه بی‌نتیجه ماند:

جشواره تئاتر شهر نماینده‌ای در فجر ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۳۷

باتوجه به اینکه مرکزهنرهای نمایشی از برگزاری جشنواره تئاتر شهر حمایت زیادی داشت؛ انتظار داشتیم نماینده‌ای از ما در فجر حضور داشته باشد که این امکان فراهم نشد.

ایلنا: به رغم تلاش‌های صورت گرفته از سوی شهرام کرمی، جشنواره تئاترشهر نماینده‌ای در سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دبیر جشنواره تئاتر شهر ضمن بیان این مطلب درخصوص تلاش‌های صورت گرفته برای حضور یک نماینده از جشنواره تئاتر شهر در جشنواره بین تئاتر فجر گفت: پس از تغییرات صورت گرفته در دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر؛ امید بیشتری برای حضور یک اثر به نمایندگی از جشنواره تئاتر شهر در این رویداد داشتیم. بر همین اساس بار دیگر نامه‌ای برای دبیر نوشتم و درخواست کردم اثر برگزیده جشنواره شهر امکان حضور در این رویداد را داشته باشد که متاسفانه پذیرفته نشد.

وی ادامه داد: این در شرایطی است که از جشنواره تئاتر ماه ۴ اثر در جشنواره روی صحنه می‌رود و دیگر جشنواره‌ها نیز نماینده‌ای در این رقابت‌ خواهند داشت. ما نیز درخواست کردیم نمایش آقای تجویدی که بیشترین جوایز را در جریان جشنواره شهر به خود اختصاص داده بود؛ در این رویداد شرکت کند که گویا موافقت نشده است.

کرمی تصریح کرد: باتوجه به اینکه مرکزهنرهای نمایشی از برگزاری جشنواره تئاتر شهر حمایت زیادی داشت؛ انتظار داشتیم نماینده‌ای از ما در فجر حضور داشته باشد که این امکان فراهم نشد. در مجموع سه اثر را برای حضور در فجر معرفی کرده بودیم که نمایش آقای تجویدی به دلیل دریافت جوایز بیشتر نخستین و مهمترین گزینه ما بود.

سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاترفجر پس از برکناری اسماعیل عالی‌زاد و ایجاد تغییراتی در ترکیب آثار حاضر در این مهمترین رویداد تئاتری کشور به دبیری قادر آشنا برگزار خواهد شد.

بر اساس آخرین تغییرات صورت گرفته آثار گروه‌های شهرستانی بار دیگر مورد بازبینی قرار گرفت تا هنرمندان و آثار بیشتری امکان حضور در جشنواره تئاتر فجر را پیدا کنند. همچنین جشنواره تئاتر آیینی - سنتی که پیش از این و در زمان دبیری عالی‌زاد نماینده‌ای در فجر نداشت «مم و زین» به کارگردانی تینو صالحی را در فهرست آثاری دید که در قالب این رویداد روی صحنه می‌روند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز