خبرگزاری کار ایران

پورعلی‌گنجی: با یک لغزش قهرمان نخواهیم شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۰۴۰

مدافع میانی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که یک لغزش می‌تواند قهرمانی را از این تیم در هفته پایانی بگیرد.

به گزارش ایلنا، مرتضی پورعلی‌گنجی پس از دیدار پرسپولیس و گل‌گهر در ورزشگاه آزادی که با نتیجه چهار بر صفر شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید، اظهار کرد: خدا را شکر با تمرکز کافی بازی را با نتیجه چهار بر صفر پشت سر گذاشتیم. به پایان فصل نزدیک شده‌ و می‌دانیم که یک لغزش می‌تواند قهرمانی را از ما بگیرد.

او ادامه داد:‌ از ابتدای بازی تصمیم گرفتیم با قدرت و تمرکز کامل مثل برادر بجنگیم و از هم حمایت کنیم.

مدافع میانی تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی سپاهان و تکلیف قهرمانی در هفته پایانی لیگ گفت: سپاهان نیز تیم قابل احترامی است و آنها نیز می‌روند که ببرند و ما نیز قصدمان این بود که پس از بازی سپاهان، دیدارهای خود را پیروز شویم و امیدواریم در دیدار مقابل نساجی هم پیروز میدان و قهرمان لیگ برتر شویم.

پورعلی‌گنجی درباره قرعه تیم‌ ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا ‌عنوان کرد: به هر حال با شرایط موجود در گروه خوبی قرار گرفته‌ و امیدواریم با کسب نتیجه، قهرمان آسیا شویم.

او ادامه داد: ایران جزء قدرت‌های آسیاست و باید دیدارهای تدارکاتی خوبی را برگزار کنیم و با برنامه‌ریزی مناسب بتوانیم در کنار هم، پرچم ایران را بالا ببریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز