خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در گفتگو با ایلنا:

تمامی راه‌های استان کرمانشاه باز است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۵۷

مسئول روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از باز بودن تمامی راههای مواصلاتی این استان خبر داد.

ایلنا: مسئول روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: علیرغم آغاز بارش برف از اواخر شب گذشته در سطح استان کرمانشاه، کماکان با تلاش نیروهای راهداری این اداره کل تمامی راههای مواصلاتی استان کرمانشاه باز است.

جلال دانشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه با اشاره به اینکه از شب گذشته نیروهای راهداری این اداره کل به صورت آماده باش درآمده‌اند، اظهار داشت: خوشبختانه با عملکرد سریع و به موقع نیروهای راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان‌های کرمانشاه تمامی راه‌های اصلی این استان باز است و تردد در آن‌ها در حال انجام است.

وی افزود: پس از برف روبی در برخی از جاده‌ها و مسیرهای سردسیر استان که بارش برف بیشتر از دیگر مناطق بود، با پاشیدن شن و نمک از هرگونه یخ زدگی در سطح جاده‌ها و گردنه‌های برف گیر در استان کرمانشاه جلوگیری به عمل آمده است.

دانشور در پایان با اشاره به اینکه همچنان تردد در نقاط برفگیر و گردنه‌های استان کرمانشاه با زنجیر چرخ امکان پذیر است، گفت: از رانندگان درخواست داریم که به هیچ وقت بدون داشتن زنجیر چرخ به این مناطق مسافرت نکنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز