خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک استاندار تهران به مناسبت ۱۲ فروردین

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۶۵۴

استاندار تهران به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی، پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران؛ علیرضا فخاری در پیامی ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت. متن پیام به این شرح است: 
 
۱۲ فروردین، تجلی اراده و نماد تأثیرگذاری مردم در نظام جمهوری اسلامی است که رأی بیش از ۹۸ درصدی به جمهوری اسلامی، این روز را به یکی از روزهای ماندگار در تاریخ کشور تبدیل کرده است. 
 
حرکت شکوهمند ملت ایران در این روز به معنای تأیید مردم‌سالاری دینی است که مردم با اراده محکم و فریادی رسا به نظام جمهوری اسلامی آری گفتند. 
 
اینک ملت بزرگ ایران در گام دوم انقلاب اسلامی با پیروی از رهنمودهای امام خامنه‌ای و با استمرار راه شهدای این مرز و بوم با افتخار همچنان در مسیر پیشرفت و توسعه کشور حرکت خواهند کرد و توطئه‌های دشمنان در هیچ سطحی یارای مقابله با اراده مردم را نخواهد داشت.
 
اینجانب ضمن تبریک مجدد رستاخیز طبیعت و همچنین بهار بندگی ماه مبارک رمضان، فرا رسیدن ۱۲ فروردین را به ملت حماسه‌ساز ایران اسلامی تبریک می‌گویم، امید آن دارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال"مهار تورم و رشد تولید" مزین شده با همکاری مردم و مسئولان و بهره‌گیری ازظرفیت‌های داخلی و توان جوانان این مرز و بوم در مسیر عمران و آبادانی ایران اسلامی گام برداریم.
 
علیرضا فخاری
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز