خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک مدیر عامل شرکت ورق خودرو به مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۴۰۲

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۴۶۰

بهار فرصت دوباره نگریستن به دیروز وامروز است.

بهار یعنی بهتر زیستن و بهتر نگریستن؛یعنی بهتر از همه دیروز ها،سبزی و طراوت را تلاوت کردن.

وقتی نگاه بهار بر دیوار دل و جانمان می تابد از تدبیر کننده شب و روز و بی همتای هستی بخش دگرگونی ، تحول و بهترین حال ها را در لحظات تحویل سال با تمام وجودمان تمنا می کنیم.

سال ۱۴۰۱ با همه فراز و نشیب هایش سالی سرشار از علم و سازندگی برای کشور عزیز جمهوری اسلامی ایران بود.

خدا راشاکریم که به ما توفیق خدمت در این میدان سازندگی عطا فرمود تا سهمی هرچند اندک در این جهاد عظیم برعهده داشته باشیم و باز هم قادر بی همتا را سپاس  می نهیم که به همه ما قدرت خدمت عطا فرمود تا در حد توان دین خود را درقبال مردم خوب کشور عزیزمان ادا نماییم.

اکنون که به سال ۱۴۰۲ قدم نهاده ایم ،فرصت را مغتنم شمرده و ضمن تبریک عید نوروز و آرزوی سلامت و سعادت، از تلاش و کوشش تمام کارکنان تشکر و قدر دانی می نمایم.

از خداوند بزرگ مسئلت دارم که به ما همدلی و توانمندی بیشتر عطا فرماید تا در سال جدید با سعی و تلاش زیادتر،زمینه ساز عملی بخشی این اتحاد و انسجام باشیم.

حمید شجاعی

مدیرعامل و عضو هیات مدیره

شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز