خبرگزاری کار ایران

آغاز ثبت‌نام شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی از ۱۵ فروردین ۱۴۰۲

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۳۴۸

ثبت‌نام داوطلبان شرکت در آزمون ورودی دبیرستان‌ها و هنرستان‌های فنی وحرفه‌ای نمونه دولتی از پانزدهم فروردین آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مدیرکل دفترآموزش متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش، از ارسال دستورالعمل برگزاری آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه (دبیرستان‌ها و هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای) برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خبر داد و گفت: تمامی دانش‌آموزان مشغول به تحصیل در پایه نهم سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱، و دانش‌آموزانی که پایه نهم خود را در سال‌های تحصیلی قبل گذرانده‌اند با داشتن شرط سنی (مطابق آئین‌نامه آموزشی دوره دوم متوسطه)، مجاز به ثبت‌نام در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی هستند. 

داوطلبان برای دریافت دستورالعمل و ثبت‌نام در آزمون ورودی، می‌توانند از روز سه شنبه ۱۵ فروردین تا روز جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ به سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی: my. medu. ir مراجعه نمایند. 

شایان ذکر است، تمامی مراحل ثبت‌نام، دریافت کارت ورود به جلسه، اعلام نتایج، درخواست تجدید نظر و دریافت پاسخ آن، از طریق سامانه مذکور انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز