خبرگزاری کار ایران

به همت مرکز آموزشی آوا کیش

مراسم اهدای لوح تقدیر دانش آموختگان دوره های گردشگری برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۱۳۶

مراسم اهدای مدارک و لوح تقدیر دانش آموختگان مرکز آموزشی (آوا کیش) با حضور مسئولین جزیره، فعالان حوزه گردشگری و هتلداری و جمعی از دانش آموختگان موسسه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ تاپ تورز در این مراسم مصطفی رمضانی کاشی معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش پس از تقدیر و تشکر از دست اندر کاران این مدرسه گفت: همواره اعتقاد داشتیم ایمان به بخش خصوصی می تواند بازوی اجرائی حاکمیت باشد، یکی از این موسسات خصوصی آوای کیش است که در بحث آموزش های خاص برای مخاطبین حوزه گردشگری اعم از راهنمایان تور، عکاس ها، و علاقه مندان و ذی نفعان صنعت گردشگری به کمک سازمان آمد.

وی ادامه داد: اعتقاد بنده بر برون سپاری ۷۰ درصدی کارهای سازمان است فقط یکی از آنها آموزش است موضوعات دیگری هست که در سال جاری برون سپاری خواهد شد تا سازمان چابک شود به علاوه اینکه بخش خصوصی در انجام فعالیت های تصدی گری نقش داشته باشند.

رمضانی ابراز امیدواری کرد: برگزاری دوره های تخصصی حوزه گردشگری و هتل‌داری بیش از پیش تشکیل شود چرا که راهنمایان تور ویترین صنعت  گردشگری هستند به همین جهت در سال جاری تشکل حرفه ای راهنمایان تور ایجاد میشود چرا که این جامعه در سرزمین اصلی ۱۲ هزار عضو دارد، هرچه بخش خصوصی در کنار سازمان برای این دوستان دوره های آموزشی برگزار کند باز کم است .

مراسم اهدای لوح تقدیر دانش آموختگان دوره های گردشگری برگزار شد

در ادامه این مراسم مسیح الله صفا رئیس جامعه هتل‌داران کیش گفت: هر زمان که در کیش دوره های هتل‌داری برگزار شد من در انتهای کلاس و در کلاس های خانم دکتر فاتحی نشستم لذت ویژه بردم.

از تمامی مدرسین موسسه آوای کیش تقدیر و تشکر میکنم که در سال ۱۴۰۱ بیشتر ۲۹۷ نفر فارغ التحصیل در رشته های هتلداری، گردشگری، تور لیدری، مدیریت فنی بند(الف) و (ب) و تمامی رشته های مرتبط صنعت گردشگری تربیت کردند.

در ادامه  صفا از تمامی دانش آموختگان این موسسه تقدیر و تشکر کرد و گفت: از شما که پس از ساعات کاری در این کلاس ها حضور پیدا میکنید تا کار یاد بگیرید تقدیر و تشکر می کنم، بنده معتقدم آموزش سرمایه گذاری ست، از مدیرانی که آموزش را به دید هزینه نگاه نمیکنند تشکر میکنم.

معتقدم آموزش سرمایه گذاری است و اگر در هتل ها آموزش داده نشود مسافر برای چندمین بار به هتل باز نمیگردد.

رئیس جامعه هتلداران کیش تاکید کرد: امیدواریم حاکمیت به این تفکر برسد که صنعت گردشگری میتواند جایگزین صنعت نفت، گاز و پتروشیمی باشد.

در ادامه این نشست رامتین روشن مدیرعامل جامعه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری خاطر نشان کرد:از خانم فاتحی و همکارانشان تشکر میکنم که در کمترین زمان ممکن امکانی فراهم کردند تا علاقه مندان بتوانند در دوره های تخصصی شرکت کنند و پایه گذار یک اتفاق مهم در صنعت گردشگری بودند.

روشن ابراز امیدواری کرد با کمک های دکتر رمضانی جامعه حرفه ای راهنمایان تور تشکیل شود تا بعنوان یک بازوی کمکی در کنار سایر جوامع صنعت گردشگری به ای صنعت خدمت کنند.

پس از دکتر روشن، دکتر نازنین سادات فاتحی مدیرعامل مرکز آموزش هتلداری و گردشگری آوا کیش طی سخنانی گفت:تجربه چند سال اخیر من در صنعت هتلداری و گردشگری به خصوص در حوزه آموزش سبب شد تا از نزدیک با فرصت ها و تهدید ها و نقاط قوت و ضعف این صنعت به خصوص در کیش آشنا شدم.

مراسم اهدای لوح تقدیر دانش آموختگان دوره های گردشگری برگزار شد

یقین دارم بزرگترین فرصت این صنعت برای جاذبه های گردشگری و پتانسیل های بالقوه و بالفعل، منابع  انسانی متخصص و مرتبط با این صنعت است.

وی افزود: همه باور داریم که گردشگری در سال های آینده یکی از صنایع مادر کشور خواهد بود به شرط آنکه در راستای استاندارد های جهانی پیش برود و وابستگی بیمارگونه خود به صنعت نفت را کاهش دهد.

فاتحی خاطر نشان کرد: در این سال ها فارغ التحصیلان رشته های مرتبط با گردشگری افزایش داشته است اما اگر دنبال برنامه منسجم جهت پیوند علم و عمل نباشد قطعا این تلاش ها نافرجام خواهد بود.

گردشگری علمی آکادمیک و هنری اجرایی ست که در ایران تنها به بعد علمی آن توجه میشود.

مدیرعامل آوا کیش طی ارائه گزارش عملکردی از موسسه تحت مدیریت خود تاکید کرد: مرکز آموزشی آوا کیش از سال 91 فعالیت خود را جهت ارتقای منابع انسانی شروع کرده، تنها مرکز آموزشی ایران است که مجوز از وزارت میراث فرهنگی، سازمان فنی و حرفه ای کشور و طرف قرارداد با هما است.

وی ادامه داد: ما اولین موسسه ای هستیم که مجوز کاریابی از وزارت کار را داریم به جهت جذب، آموزش و استخدام .

سرلوحه کار ما در آوا کیش ارتقای سطح آموزش به پشتوانه حضور برترین اساتید ایران است. ما دوره ای را برگزار نمیکنیم مگر اینکه مطمئن باشیم بهترین اساتید در آن حضور دارند چرا که منابع مالی و زمان دانشجو برای ما ارزشمند است.

فاتحی در پایان سخنان خود گفت: 5 سال به صورت مجدانه به دنبال برگزاری دوره تورلیدری در جزیره بودم که با کمک دکتر رمضانی و دکتر روشن این امر محقق شد.

محتوای دوره تور لیدری بسیار پربار بود و چندین سال کار تحقیقاتی در مورد آن صورت گرفته بود.

در پایان این مراسم از برترین نفرات هر دوره آموزشی تقدیر و قدردانی شد و لوح سپاس به جهت یادبود تقدیم دانش آموختگان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز