خبرگزاری کار ایران

سفر غیرمنتظره پوتین به شبه‌جزیره کریمه

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۸۸۲

رئیس جمهوری روسیه هم‌زمان با نهمین سالگرد الحاق کریمه به این کشور، وارد این شبه‌جزیره شد.

به گزارش ایلنا، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه هم‌زمان با نهمین سالگرد الحاق کریمه به این کشور، وارد این شبه‌جزیره شد. 

به گزارش العربیه، بر اساس تصاویری که از شبکه تلویزیونی «روسیه-۱»، پوتین در سفری ناگهانی به سواستوپل، بندر اصلی ناوگان دریای سیاه روسیه در کریمه، از یک مدرسه هنری در همراه با «میخائیل رازوگایف» فرماندار محلی، بازدید کرد.

رازوگایف در تلگرام نوشت: «رئیس جمهوری ما، ولادیمیر ولادیمیرویچ پوتین، می‌داند چگونه به معنای خوب کلمه، شگفتی بیافریند».

وی تاکید کرد که شنبه مدرسه‌ هنری ویژه کودکان با مشارکت ویدئویی رئیس‌جمهوری روسیه، افتتاح می‌شود.

انتخاب این دو مکان از سوی پوتین برای بازدید به احتمال زیاد هدفدار بوده و در واکنش به حکم روز گذشته دیوان کیفری بین‌المللی علیه او انتخاب شده است.

رازوگایف افزود: « ولادیمیر ولادیمیرویچ شخصا آمد و خودروی خود را می‌راند، چرا که در چنین روز تاریخی مانند امروز، او همیشه در کنار سواستوپل و مردم آن است.»

آخرین سفر رئیس جمهوری روسیه به کریمه در سال ۲۰۲۰ انجام گرفت.

این سفر یک روز پس از آن صورت می‌گیرد که دیوان کیفری بین‌المللی با متهم کردن پوتین به جنایت جنگی، حکم جلب او را صادر کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز