خبرگزاری کار ایران

انجام ۴۲۹ مورد عملیات امداد و نجات در طرح ملی نوروز ۱۴۰۲

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۵۷۳

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اقدامات امدادرسانی از ٢٤ تا ٢٦ اسفند ١٤٠١ را تشریح کرد.

«محمود صادقی» سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره اقدامات انجام شده در طرح ملی امداد و نجات نوروز ١٤٠٢ گفت: از ٢٤ لغایت ٢٦ اسفند ١٤٠١ کل عملیات و خدمات ارائه شده ٤٢٩ مورد است.

وی ادامه داد:  ٢٣٧ مورد از این اقدامات جاده‌ای بوده است.همچنین در این مدت ٧ مورد عملیات در کوهستان و ٤ مورد در محیط‌های آبی بوده است.

سرپرست سازمان امداد و نجات با بیان اینکه در این مدت به ٥٠٠ نفر امدادرسانی شده است، تصریح کرد: در این مدت برای ١٥٣ نفر اسکان اضطراری فراهم کردیم و ١٥٣ نفر به مراکز درمانی منتقل شده‌اند. همچنین ٨٧٤ نفر در محل درمان و ٢٠ نفر به محل امن منتقل شده‌اند.

صادقی با بیان اینکه در این مدت ٤٤ مورد عملیات فنی انجام شده است، خاطرنشان کرد: ٦١ مصدوم در سوانح جاده‌ای رها سازی شده و  ١٠٦٥ نفر تست قند خون و فشار انجام شده است.

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به استان‌هایی که بیشترین عملیات را انجام داده‌اند، گفت: استان خوزستان با ٥٤ مورد، استان مازندران با ٤٥ مورد، استان اصفهان با ٤١ مورد بیشترین عملیات امداد و نجات را در این مدت انجام داده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز